دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

الماس‌ها مثل همیشه درخشیدند!

آنچه مسلم است اسارت یک واقعیت غیرقابل تردید دفاع مقدس است و مظلومیت، زجر و شکنجه‌های بسیار ارمغان این اسارت بوده است و شهادت در غربت اوج کمال و سعادت انسانی است که جز نثار جانش چیز دیگری برای قربانی کردن در راه دوست ندارد.
کد خبر: ۶۸۵۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵ - 19August 2024

الماس‌ها مثل همیشه باز هم درخشیدند!گروه استان‌های دفاع‌پرس‌- «علی‌اصغر زینلی» فعال رسانه‌ای؛ خوبی‌ها، ارزش‌ها و فداکاری‌ها هرگز فراموش نمی‌شوند.

انسان‌ها خالق ارزش‌ها و ارزش‌ها خالق تاریخند. هیچ تاریخی شکل نمی‌گیرد مگر اینکه انسان‌هایی در جاودانه شدنش نقش ایفا کرده‌اند.

وزن و اعتبار اعمال و رفتار انسان‌ها در تاریخ‌نگاری و جاودانه شدن ارزش‌ها نقشی غیرقابل انکار دارد.

آنچه مسلم است اسارت یک واقعیت غیرقابل تردید دفاع مقدس می‌باشد و مظلومیت، زجر و شکنجه‌های بسیار ارمغان این اسارت بوده است و شهادت در غربت اوج کمال و سعادت انسانی است که جز نثار جانش چیز دیگری برای قربانی کردن در راه دوست ندارد.

۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان حداقل فرصتی است که از کسانی یاد شود که زینت جامعه هستند. همان کسانی که نه ففط یک روز بلکه بهترین سال‌های زندگی خود را در اسارت نذر استقلال و آزادی کشور کردند.

برای کسی که که خدا او را آزاد آفریده است حتی تحمل یک ساعت اسارت هم غیرقابل تحمل می‌باشد.

آنچه مسلم است دنیا مکانی برای جبران زحمات آزادگان نیست و انسان‌ها نیز قادر به جبران حتی یک لحظه از اسارت این عزیزان نمی‌باشند و فقط باید خدا این تلاش‌ها را در دنیا و آخرت جبران نماید.

«اجلاسیه الماس‌های درخشان» نامی آشناست که سال‌هاست محلی برای تجلیل از آزادگان سرافراز، همسران و فرزندان این عزیزان شده است، استانداری بعنوان نماینده عالی دولت در استان میزبان این اجلاسیه بوده تا به نمایندگی از همه ارکان و اجزا دولت سپاسگزار این گروه از ایثارگران دفاع مقدس باشد.

صبح روز یکشنبه ۲۸ مرداد اجلاسیه الماس‌های درخشان خراسان رضوی در محل سالن اجتماعات شهید سلیمانی استانداری با حضور استاندار و سایر مدیران و مسئولین دولتی، تشکل‌های ایثارگری و گروه زیادی از آزادگان عزیز و خانواده‌های بزرگوارشان برگزار شد.

سخنرانی استاندار خراسان رضوی، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید خراسان رضوی، بیان خاطرات آزاده سرافراز «علیرضا کتابدار» معاون فرهنگی موسسه فرهنگی پیام آزادگان، پخش سرود و کلیپ‌های کوتاه بخش‌های متنوع مراسم بود و در پایان با حضور استاندار با اهدا لوح تقدیر از ۱۵ نفر از آزادگان، همسران و فرزندان آنها تجلیل شد.

شاید ناب‌ترین لحظه اجلاسیه زمانی بود که بواسطه ناتوانی حضور همسر آزاده «علی زهانی» استاندار فاصله بسیار زیاد جایگاه را تا محل استقرار این مادر طی کرد و لوح تقدیر را به این ایثارگر محترمه تقدیم نمود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار