رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش؛

امنیت و آرامش امروزمان را مدیون خون پاک شهدا هستیم

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش در حاشیه بازدید از کاروان راهیان نور اظهار کرد: امنیت و آرامش امروزمان را مدیون خون پاک شهدا هستیم که با رشادت و شجاعت تمام سینه خود را در مقابل دشمن تا بُن دندان مسلح ستبر کردند و اجازه ندادند ذره‌ای از خاک گهربار مان به دست دشمن بعثی بیافتد.
کد خبر: ۶۸۵۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶ - 19August 2024

امنیت و آرامش امروزمان را مدیون خون پاک شهدا هستیم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی،جمعی از کارکنان و خانواده‌های منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام و از نوار مرزی پیرانشهر و یادمان شهدای تمرچین بازدید بعمل آوردند.

حجت الاسلام جبرائیلی رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش در حاشیه این بازدید اظهار کرد: امنیت و آرامش امروزمان را مدیون خون پاک شهدا هستیم که با رشادت و شجاعت تمام سینه خود را در مقابل دشمن تا بُن دندان مسلح ستبر کردند و اجازه ندادند ذره‌ای از خاک گهربار مان به دست دشمن بعثی بیافتد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هدف از اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران هشت سال جنگ تحمیلی ایجاد و تقویت غرور ملی،یادشهیدان والامقام،حس میهن پرستی و از همه مهمتر ایجاد وحدت و احترام به خانواده های شهدای عزیزمان در جای جای کشورمان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار