فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش:

نقش‌آفرینی نیروهای مسلح در مرزها امنیت پایدار را تقویت کرده است

امیر امان‌اللهی گفت: با توجه به افزایش سطح تعاملات بین ۲ کشور ایران و افغانستان، روز به روز شاهد افزایش امنیت در مرزهای مشترک هستیم که این موضوع با حضور نیروهای مسلح و امنیتی دوچندان شده است.
کد خبر: ۶۸۵۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸ - 19August 2024

نقش‌آفرینی نیروهای مسلح در مرزها امنیت پایدار را تقویت کرده استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد «سیروس امان‌اللهی» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در حاشیه بازدید از طرح انسداد دیوار مرزی در شهرستان تایباد اظهار داشت: توان و تلاش گروه‌های مهندسی در طرح ملی انسداد دیوار مرزی در مرز‌های مشترک ایران و افغانستان مثال‌زدنی است.

وی افزود: در حال حاضر چهار گروه مهندسی در حال انجام بخش‌های مختلف طرح بزرگ ملی و راهبردی انسداد دیوار مرزی کشور هستند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: در این راستا زیرساخت‌های لازم از سوی دستگاه‌های متولی کشوری، استانی و شهرستانی در مناطق مرزی شمال شرق کشور فراهم شده است که جای تقدیر دارد.

امیر امان‌اللهی ادامه داد: از همه ظرفیت‌ها برای شناسایی مشکلات و رفع موانع پیش روی این طرح استفاده شده که امیدواریم در مدت زمان پیش‌بینی شده به بهره‌برداری برسد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: در این راستا نیرو‌های گروه مهندسی ۴۴۴ با تمام توان و در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی فعال هستند.

امیر امان‌اللهی تأکید کرد: تاکنون مراحل مختلف انسداد دیوار مرز‌های مشترک ایران و افغانستان پیشرفت خوبی داشته است.

وی بیان داشت: با توجه به افزایش سطح تعاملات بین ۲ کشور ایران و افغانستان، روز به روز شاهد افزایش امنیت در مرز‌های مشترک هستیم که این موضوع با حضور نیرو‌های مسلح و امنیتی دوچندان شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار