امام جمعه شیراز:

پیشرفت استان با همدلی و همافزایی دستگاه‌های مختلف اجرایی ممکن می‌شود

آیت‌الله «دژکام» با تاکید بر ظرفیت‌های فراوان استان فارس خواستار گفتمان‌سازی رسانه ملی برای پیشرفت کشور و استان فارس شد و گفت: این امر با همدلی و همافزایی دستگاه‌های مختلف اجرایی استان ممکن می‌شود.
کد خبر: ۶۸۵۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸ - 19August 2024

پیشرفت استان با همدلی و همافزایی دستگاه‌های مختلف اجرایی ممکن می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، آیت الله «لطف‌الله دژکام» امام جمعه شیراز، در دیدار با «امیر رئوف» مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز فارس ضمن تاکید بر ظرفیت‌های فراوان استان فارس خواستار گفتمان‌سازی رسانه ملی برای پیشرفت کشور و استان فارس شد.

آیت الله دژکام اظهار داشت: پیشرفت و توسعه همه جانبه استان فارس با همدلی و همافزایی دستگاه‌های مختلف اجرایی استان ممکن می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس شناخت مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز فارس از ظرفیت‌های استان فارس را در پیشرفت سریع استان فارس موثر دانست و با تاکید بر گفتمان‌سازی صداوسیما حول محور جایگاه استان فارس به عنوان موتور پیشران پیشرفت جنوب کشور، اظهار امیدواری کرد که صداوسیمای فارس با مدیریت جدید بتواند به اهداف و برنامه‌های مدنظر دست یابد و بیش از پیش زمینه جلب رضایت مخاطبان را فراهم کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار