بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان فوق تخصصی سیار نیروی زمینی سپاه در مرز مهران

عین‌اللهی در سفری که امروز به استان ایلام داشت از بیمارستان فوق تخصصی سیار حضرت فاطمه زهرا نیروی زمینی سپاه بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین روند ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در این بیمارستان قرار گرفت
کد خبر: ۶۸۵۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹ - 19August 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، «بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر یک روزه به استان ایلام درجریان بازدید ازبیمارستان فوق تخصصی فاطمه زهرا نیروی زمینی سپاه  ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های جهادگران عرصه سلامت  این نیرو  عملکرد و حضور این مجموعه درمانی را در مرز مهران و خدماتی رسانی به زائرین را مثبت ارزیابی کرد.

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان فوق تخصصی سیار نیروی زمینی سپاه در پایانه مرزی مهران

وی گفت: نیروی زمینی سپاه در همه شرایط و بحران های زیستی و اجتماعی بویژه حماسه جهانی اربعین و ایام همه گیری ویروس کرونا در کنار مجموعه بهداشت و درمان کشور بوده و خدمات ارزنده‌ای به مردم در راستای بهداشت و درمان انجام داده و شهدای زیادی در این عرصه تقدیم کرده است. 

بیمارستان‌های صحرایی تخصصی و فوق تخصصی سیارنیروی زمینی سپاه   دارای ۱۲۸ تخت بستری و آمادی است؛ این بیمارستان یکی از مجهزترین و پیشرفته‌ترین بیمارستان های سیار کشور است. که کاملا مجهز و مطابق با استانداردهای روز دنیا ایجاد شده است و دارای ویژگی واکنش استقرار سریع در راه اندازی است که در مدت چهار ساعت دایر شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار