اجرایی‌شدن کمپین معرفی امام زمان (عج) به زائران جهانی اربعین

همزمان با روز‌های پیاده روی عظیم اربعین، مؤسسه منتظران منجی از پایگاه جدید خود با عنوان Who is Imam Mahdi رونمایی کرد.
کد خبر: ۶۸۵۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸ - 19August 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، مؤسسه منتظران منجی (عج) همزمان با روز‌های مصادف با پیاده‌روی عظیم اربعین از پایگاه اینترنتی جدید خود با عنوان Who is Imam Mahdi رونمایی کرد. این مؤسسه در ایام اربعین برای معرفی این سایت به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی در فضای میدانی کمپینی را آغاز کرده تا افراد بیشتری را با معرفی درست از امام مهدی (عج) آشنا کند.

شعار این کمپین به این‌ترتیب است: «امام مهدی (عج) را درست بشناسیم و درست به دنیا معرفی کنیم.»

پایگاه اینترنتی مورد اشاره با درون مایه منجی و خودشناسی انسان را با ضرورت وجود امام معصوم (ع) در زندگی و چرایی این نیاز از دریچه انسان شناسی آشنا می‌کند.

اجرایی‌شدن کمپین معرفی امام زمان (عج) به زائران جهانی اربعین

در این راستا ۲۷ کانتر در فرودگاه امام خمینی (ره) ترمینال سلام، مرز مهران، کشور عراق و مسیر پیاده روی اربعین و ایران مستقر می‌شوند و سفیران این مجموعه محتوای موجود در سایت را برای زائران و سایر مردم ارائه می‌کنند. شش کانتر در مرز ایران مستقرند و یک کانتر در غرفهٔ مرکزی در شهر نجف قرار دارد. هفت کانتر مذکور از اصلی‌ترین کانتر‌های کمپین به شمار می‌روند که با زائران خارجی تعامل برقرار می‌کنند. علاوه بر سفیرانی که به صورت ثابت در کانتر‌ها مشغول به کار هستند، افرادی با عنوان سفیران در گردش در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا به توضیح مطالب سایت برای زائران می‌پردازند.

این نخستین کمپین میدانی با موضوع منجی شناسی از دریچه انسان‌شناسی است که توسط مؤسسه منتظران منجی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار