حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

انتقاد منصفانه و کارشناسی بهترین مصداق همراهی مجلس با دولت است

نماینده مردم کاشان گفت: یکی از محور‌های همکاری ما به عنوان نمایندگان مجلس با آقای رئیس جمهور این است که پیشنهادات کارشناسی خود را برای بهبود وضعیت کشور به ایشان ارائه کنیم.
کد خبر: ۶۸۵۷۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۰ - 20August 2024

«حسینعلی حاجی دلیگانی» نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با اشاره به ملاک‌هایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص انتخاب وزرا و اعضای کابینه دولت تشریح کردند، اظهار داشت: اکثر وزرای پیشنهادی از ملاک‌هایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی تعیین کرده برخوردارند، اما برخی هم به اعتقاد ما از این ملاک‌ها برخوردار نیستند.

انتقاد منصفانه و ارائه پیشنهادات کارشناسی بهترین مصداق همراهی مجلس با دولت است

حاجی‌دلیگانی با بیان اینکه نمایندگان مجلس نسبت به برخی از وزرای پیشنهادی تردید‌های جدی در خصوص عقاید سیاسی و کارآمدی‌شان دارند، خاطرنشان کرد: نمایندگان معتقدند که این وزرای پیشنهادی بعضاً اعتقاد کامل و صد در صدی به جمهوری اسلامی ندارند و بعضاً هم در کارآمدی و انگیزه‌شان برای کار جهادی تردید‌های جدی وجود دارد.

نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که صرفاً به تمجید رئیس جمهور می‌پردازند، الزماً دوست آقای رئیس جمهور نیستند، بلکه ما وظیفه داریم در جانب انصاف، دلسوزانه و برای پیشرفت کار آقای پزشکیان مسائل و انتقاداتی که وجود دارد را مطرح کنیم.

وی افزود: در واقع ما وظیفه داریم که مشکلات و چاله‌هایی که پیش‌روی مسیر آقای رئیس جمهور است را برای ایشان تبیین کنیم. در اینصورت است که ما می‌توانیم ادعا کنیم دوست و خواهان موفقیت آقای رئیس جمهور هستیم.

حاجی دلیگانی در پایان تصریح کرد: یکی از محور‌های همکاری ما به عنوان نمایندگان مجلس با آقای رئیس جمهور این است که پیشنهادات کارشناسی خود را برای بهبود وضعیت کشور به ایشان ارائه کنیم.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار