پیام راهپیمایی اربعین به استکبار جهانی

یکی از مهم‌ترین پیام راهپیمایی اربعین به استکبار جهانی این است که جهان تشیع می‌تواند، روزی سلاح به دست بگیرد و رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی را نابود کند.
کد خبر: ۶۸۵۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰ - 19August 2024

گروه فرهنگ دفاع‌پرس- امیر سرتیپ دوم «علی سورانی» معاون هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح؛ این روزها از سراسر جهان زائران ایرانی که در اوج اخلاص قرار دارند با پای پیاده خود را به عراق رسانده تا ضمن ملاقات با مردم مخلص آن دیار در روز اربعین حسینی از نزدیک زیارت اربعین را بخوانند. در این حرکت خودجوش معنوی، سیاسی و کاملا مردمی حرف‌ها، پیام‌ها و درس‌های فراوانی وجود دارد که تامل در هر یک از این‌ها می‌تواند رفتار عملی ما را تغییر داده و حیات جدیدی را برای ما رقم بزند. 

پیام راهپیمایی اربعین به استکبار جهانی

به نمایش گذاشتن قدرت مردمی ظلم‌ناپذیر، استکبارستیز، عدالت خواه، آزادی‌طلب و آرمان‌گرا از مهم‌ترین ابعاد این حرکت عظیم الهی است. رسانه‌های جهان برایشان سخت است بخواهند این سیل جمعیت مشتاق و دل باخته را به مردم خود نشان بدهند. ولی مطمئن هستیم آنهایی که باید بفهمند؛ یعنی همان سرویس‌های امنیتی و جاسوسی جهان غرب به‌ویژه آمریکا به‌خوبی درمی‌یابند که جهان تشیع از چه پشتوانه عظیمی برخوردار است. جهان تشیع می‌تواند مرزهای جغرافیایی را قیچی کند و از مردم عراق و ایران امت واحده بسازد و با فرماندهی مشترک کنارهم قرار گرفته و روزی اقدام به پیاده روی این چنینی نمایند و روزی دیگر سلاح به دست به قلع قمع دشمنان اسلام به‌خصوص استکبار جهانی آمریکا و رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی بپردازند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار