«جبهه مقاومت» در قاب فیلم و سریال/ ۱۳؛

مقابله با جاسوسی رژیم صهیونیستی در «سرجوخه» + فیلم و تصاویر

سریال «سرجوخه» یکی از آن دسته از سریال‌های صداوسیما است که در ژانر امنیتی_اجتماعی ساخته شده و موضوع جاسوسی اسرائیل از ایران و مقابله سیستم‌های امنیتی با این جاسوسی یکی از موضوعاتی است که در قاب این سریال گنجانده شده است.
کد خبر: ۶۸۵۷۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۰ - 20August 2024

گروه فرهنگ دفاع‌پرس: از ابتدای درگیری‌ها میان کشور‌های جبهه مقاومت و رژیم صهیونیستی، کشور‌هایی در کنار جبهه مقاومت و علیه رژیم صهیونیستی ایستادند و در عرصه‌های مختلف تلاش کردند تا حمایت خود را از جبهه حق در ابعاد مختلف فرهنگی نشان دهند. در این میان، فیلم‌سازان بسیاری با ایده‌های مختلف، مجاهدت‌های «جبهه مقاومت» را به تصویر کشیدند.

ما در گروه فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس سعی بر آن داریم که در مجموعه گزارش‌هایی با عنوان «جبهه مقاومت در قاب فیلم و سریال» این آثار را بررسی و معرفی کنیم. یکی از این فیلم‌ها، سریال «سرجوخه» است.

مقابله با جاسوسی رژیم صهیونیستی در «سرجوخه» + فیلم و تصاویر

این فیلم، یک سریال تلویزیونی است که به کارگردانی احمد معظمی، تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و نویسندگی سید حسین امیرجهانی طی ۳۰ قسمت در سال ۱۳۹۹-۱۴۰۰ در سیمافیلم تولید و از سوم آبان ۱۴۰۰ از شبکه سه سیما پخش شد و فصل دوم این مجموعه نیز با عنوان «تمام‌رخ» به کارگردانی احمد معظمی ساخته شد و از سوم دی ۱۴۰۱ از شبکه سه پخش شد.

آرش آصفی، حمیدرضا محمدی، سامان صفاری، هژیر سام‌احمدی، نیلوفر کوخانی، نازنین کیوانی، قربان نجفی، عبدالرضا نصاری، علیرضا اوسیوند، حبیب دهقان‌نسب، علیرضا جلالی‌تبار، پیام احمدی‌نیا، حمیدرضا هدایتی، نیلوفر شهیدی، سیاوش گرجستانی، افسانه کمالی، شهاب عباسیان، فرزین حاجیلو، صالح صارمی، مریم وحیدزاده، مهدی علیپور، احمد پورخوش، علی غلامی، حسن اسدی، ابتسام بقلانی، پارسیا شکوری و محمدرضا اکبری از جمله بازیگران این سریال هستند.

مقابله با جاسوسی رژیم صهیونیستی در «سرجوخه» + فیلم و تصاویر

داستان این سریال از این قرار است:

سرجوخه با روایت دو قصه دو فرد در دو جبهه سیاسی یکی طرفدار نظام جمهوری اسلامی ایران و دیگر جاسوسی سایبری بریتانیا، به زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان که از دو طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوت هستند می‌پردازد که هر دو در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه‌شان قرار می‌گیرد که روند رسیدن را کندتر و جذابیت قصه را بیشتر می‌کند.

بخشی از تیزر این فیلم را در اینجا ببینید:

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها