رئیس جمعیت هلال احمر کشور:

زیرساخت‌های مرز مهران متحول شده است

«کولیوند» با اشاره به اینکه زیرساخت‌های مرز مهران متحول شده است، گفت: هیچ مشکلی در بحث خدمات‌رسانی به زوار در مرز وجود ندارد.
کد خبر: ۶۸۵۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۱ - 19August 2024
 زیرساخت‌های مرز مهران متحول شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «پیرحسین کولیوند» رئیس جمعیت هلال احمر کشور ظهر امروز دوشنبه در حاشیه بازدید از مرز مهران که این برنامه بازدید با حضور استاندار ایلام و رییس ستاد اربعین استان انجام شد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در ایام اربعین امسال امکانات خوبی در مرز بین‌المللی مهران برای تردد آسان زائران حسینی تدارک دیده شده است.
 
وی بیان کرد: در جریان بازدید به عمل آمده از مرز مهران و نحوه خدمات‌رسانی به زوار، آنچه از گفته‌های مردم مشاهده شد رضایتمندی بسیار خوب از کار‌ها و خدماتی است که توسط نیرو‌های مختلف برای زائران انجام می‌شود.
 
«کولیوند» عنوان کرد: تردد زائران نسبت به اربعین سال گذشته افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته که این امر نشان از برنامه‌ریزی و افزایش امکانات به منظور تردد آسان زائران در ایران و عراق است.
 
رئیس جمعیت هلال احمر کشور افزود: اگر هر حادثه ترافیکی داشته باشیم بلافاصله توسط جمعیت هلال‌احمر با همکاری اورژانس و حشدالشعبی عراق، امدادرسانی به زائران حادثه‌دیده انجام می‌شود.
 
وی گفت: در مرز‌های هشت‌گانه نیز بیش از ۴۰ هزار نیروی امدادگر و داوطلب جمعیت هلال‌احمر در حال خدمات‌رسانی به زائران هستند.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها