جلسه شورای اداری شهرستان آبدانان

جلسه شورای اداری شهرستان آبدانان به ریاست «رحمانی» فرماندارآبدانان و با حضور اعضای شورا اداری در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۵۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۷ - 19August 2024

جلسه شورای اداری شهرستان آبدانانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، امروز دوشنبه جلسه شورای اداری شهرستان آبدانان به ریاست «رحمانی»فرماندار و با دستور کار هماهنگی برگزاری مراسمات ویژه هفته دولت در فرمانداری آبدانان برگزار شد.

 «رحمانی» فرماندار آبدانان، در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت شهید آیت الله رئیسی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر باید برای همه ما مسئولان الگو باشند، اظهار داشت: با پیروی از راه و روش این شهیدان والامقام نظام مقدس جمهوری اسلامی در هر حوزه‌ای و با ارائه عملکرد خوب و کار خلاقانه و هوشمندانه بایدگره گشایی کار مردم باشیم.

«رحمانی» با اشاره به خصوصیات اخلاقی این شهیدان افزود:کار جهادی و داشتن روحیه‌ی خدمت به خلق از ویژگی‌های محوری دولتمردان جمهوری اسلامی است.

وی اضافه کرد: مدیران از تریبون مساجد، دیدار با مردم و مصاحبه و گفتگو با رسانه‌ها می‌توانند دستاورد‌های دولت را برای مردم تشریح کنند.

فرماندار آبدانان در پایان بیان کرد: گلباران و غبارروبی گلزار شهدای شهرستان، ملاقات عمومی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، برپایی میز خدمت ادارات در محل مسجد نماز جمعه جدید و افتتاح چندین پروژه عمرانی، آموزشی، بهداشتی و... از شاخص‌ترین برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها