فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

تجلیل از کارکنان نمونه موجب تامین سرمایه اجتماعی می‌شود

امیر معصومی گفت: تجلیل از کارکنان، گامی ارزشمند در راستای ایجاد انگیزه و قدردانی از زحمات آنها و نشان‌دهنده جایگاه والای نیروی انسانی در یگان‌های پدافند هوایی است.
کد خبر: ۶۸۵۸۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۱ - 20August 2024

تجلیل از کارکنان نمونه موجب تامین سرمایه اجتماعی می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) در آیین تجلیل از کارکنان نمونه این منطقه، با بیان اینکه تجلیل و قدردانی از کارکنان نمونه، باعث افزایش انگیزه و روحیه کارکنان دیگر شده و آنان را به تلاش بیشتر و ارائه عملکرد بهتر تشویق می‌کند، اظهار داشت: اینگونه برنامه‌ها موجب تقویت روحیه همدلی و همکاری در بین کارکنان شده و در ایجاد یک محیط کاری پویا و با نشاط کمک می‌کند.

وی افزود: همچنین این اقدام ارزشمند و سازنده می‌تواند به بهبود عملکرد منطقه و افزایش رضایت کارکنان کمک شایانی کند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) تصریح کرد: با برآورده شدن نیاز‌های اولیه و ارتقای منزلت اجتماعی کارکنان، سرمایه‌های اجتماعی کشور تأمین خواهد شد.

امیر معصومی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت نیروی انسانی کارآمد، گفت: ایشان همواره بر تربیت نیروی انسانی کارآمد تاکید دارند.

وی درست‌اندیشی را یکی از ویژگی‌های افراد ممتاز و نمونه برشمرد و خاطرنشان کرد: افراد ممتاز صداقت را بعنوان یکی از اصولی اساسی در زندگی خود در نظر گرفته و همواره به دیگران و آسایش آنها می‌اندیشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار