فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

اتحاد امت اسلامی به نابودی اسرائیل سرعت می‌بخشد

امیر معصومی گفت: نابودی اسرائیل و آزادی قدس شریف و ثبات امنیت پایدار در منطقه در گرو اتحاد و انسجام امت اسلامی است.
کد خبر: ۶۸۷۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸ - 29August 2024

اتحاد امت اسلامی به نابودی اسرائیل سرعت می‌بخشدبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش امام رضا علیه‌السلام در جمع فرماندهان این منطقه با اشاره به آیات قرآن کریم در خصوص ظلم‌ستیزی، اظهار داشت: امت اسلامی سکوت در برابر ظلم و ستم مسلمانان را نمی‌پذیرد و ضروری است که همه مسلمین جهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین بشتابند.

وی افزود: امروز شنیع‌ترین جنایات توسط رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی علیه ملت فلسطین در حال انجام است و بی تردید حفظ وحدت میان ملت‌های مسلمان در برابر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی ضروری است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش امام رضا علیه‌السلام مقاومت در برابر ظلم را رمز پیروزی مردم فلسطین دانست و تصریح کرد: مقاومت مردم غزه زمینه پیروزی آنها را در برابر رژیم صهیونیستی فراهم می‌کند.

امیر معصومی با اشاره به نسل کشی کودکان غزه توسط رژیم منحوس و کودک‌کش اسرائیلی، بیان داشت: جنایات هولناکی که امروز در غزه در حال رخ دادن است، نتیجه شکست رژیم صهیونیستی در میدان نبرد از مجاهدان مقاومت است.

وی، وجود رژیم صهیونیستی را خطری جدی برای تمام کشور‌های منطقه و وحدت کشور‌های اسلامی عنوان کرد و گفت: نابودی اسرائیل و آزادی قدس شریف و ثبات امنیت پایدار در منطقه در گرو اتحاد و انسجام امت اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار