مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس:

کار‌های برجسته جهادی از انگیزه‌های ممتاز برمی‌آید

سردار «ادیبی» با بیان اینکه کار‌های برجسته جهادی از انگیزه‌های ممتاز برمی‌آید، گفت: اگر آرمان‌ها و ارزش‌های ممتاز نباشد، خدمات برجسته به‌وجود نخواهد آمد.
کد خبر: ۶۸۵۸۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱ - 20August 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار «نادر ادیبی» مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، در جلسه شورای معاونین و مدیران این موزه، ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت ایام اربعین حسینی، اظهار داشت: همه ما نسبت به محیط پیرامونی خود مسئولیم و می‌بایست همواره نسبت به ارزش‌های متعالی اسلام و انقلاب اسلامی توجه داشته باشیم.

کار‌های برجسته جهادی از انگیزه‌های ممتاز برمی‌آید

سردار ادیبی با بیان اینکه کار‌های برجسته جهادی از انگیزه‌های ممتاز برمی‌آید، گفت: اگر آرمان‌ها و ارزش‌های ممتاز نباشد، خدمات برجسته به‌وجود نخواهد آمد؛ لذا افراد حاضر در جبهه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که معتقد و مومن به مبانی اسلام ناب محمدی (ص) هستند، بایستی با این ویژگی متمایز انگیزه‌های خود را نیز تعالی ببخشند تا شاهد اقدامات خوبی در این عرصه باشیم.

مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افزود: همه کارکنان در این مجموعه ملی و ارزشی بدانند که هر قدمی که برمی‌دارند یک حسنه در نامه اعمال آن‌ها اضافه خواهد کرد.

پرهیز از یک‌نواختی و روحیه کسالت، لزوم رعایت انضباط و بروکراسی اداری، لزوم اشراف مدیران به جرئی‌ترین بخش‌های موزه، تشویق کارکنان در زیرمجموعه‌ها، نظارت مومنامه و در نهایت وجود عنصر کیمیای اخلاص در رفتار و گفتار، از دیگر توصیه‌های مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به معاونین و مدیران این مجموعه بود.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار