رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خبر داد؛

برگزاری مراسم میلیونی راهپیمایی جاماندگان اربعین در تهران

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در نشست هماهنگی نمایندگان دستگاه‌ها و نهادها جهت برگزاری مناسبت‌های شهریورماه گفت: راهپیمایی میلیونی جاماندگان اربعین حسینی در تهران برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۵۸۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰ - 20August 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید محسن محمودی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار داشت: مراسم راهپیمایی میلیونی جاماندگان اربعین حسینی در تهران از ساعت ۵:۳۰ صبح روز اربعین  در میدان امام حسین علیه السلام تهران با قرائت زیارت اربعین آغاز و راهپیمایی جاماندگان اربعین از ساعت ۶ صبح آغاز می‌شود.

مراسم میلیونی راهپیمایی جاماندگان اربعین در تهران برگزار می‌شود

وی گفت: مردم انقلابی و ولایتمدار تهران به یاد پیاده روی اربعین از نجف بسوی کربلا، مسیر ۱۳ کیلومتری از میدان امام حسین علیه السلام تا قبله تهران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی عليه السلام را با پای پیاده طی خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بااشاره به ۶ مسیر فرعی گفت: مردم عزیز از شش مسیر ورامین، قرچک، باقرشهر، کهریزک، بزرگراه شهیدرجایی از شمال و جنوب، سلمان فارسی و چهاردانگه دهها کیلومتر راه را جهت حضور در مسیر اصلی طی خواهند کرد.

وی گفت: در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین بیش از دو هزار موکب مردمی برپا شده است که در این موکب‌ها ایستگاه‌های فرهنگی وخدماتی به مردم خدمت‌رسانی خواهند کرد و  ۱۱۰ پردیس فرهنگی وهنری به اجرای تعزیه، منبرهای کوتاه، چارپایه خوانی، کرسی‌های تلاوت و نماز جماعت خواهند داشت و غرفه‌های ویژه کودکان، مادران و فرزندان شیرخواره و ۵۰ غرفه جهت روایت گری حماسه مقاومت مردم غزه و بیان جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل فعال خواهند بود.

محمودی توجه به فجایع غزه و فلسطین و اظهار همدردی با ملت فلسطین و محکومیت جنایات رژیم جلاد اسرائیل را از برنامه‌های محوری پیاده‌روی جاماندگان اربعین تهران ذکر کرد و بااشاره به برگزاری این برنامه در شهرستانهای استان تهران افزود: مردم شهرستان ری افتخار میزبانی جاماندگان اربعین را دارند و چه خوب است به سنت حسنه مردم عراق اقتدا کرده و در منازل و مغازه ها از عزاداران پذیرایی کرده و آنانی که وسایل نقلیه دارند با حمل ونقل زائران بصورت رایگان در این ثواب الهی مشارکت کنند.

وی با تقدیر از تمامی دستگاه‌های استان، سپاه وبسیج و شهرداری و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی، فعالان مردمی، مساجد و هیئات مذهبی، رسانه ها وفعالان فضای مجازی وآستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی عليه السلام گفت: علاقمندان می توانند اطلاعات لازم را از اپلیکیشن map.farhangsara.ir دریافت  نمایند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها