رژیم صهیونیستی مدعی کشف اجساد ۶ اسیر در غزه شد

رژیم صهیونیستی مدعی بازگرداندن اجساد ۶ اسیر خود از نوار غزه شد.
کد خبر: ۶۸۵۸۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹ - 20August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، تلویزیون رژیم صهیونیستی ادعا کرد که نیروهای ارتش و شاباک شب گذشته موفق شدند اجساد  ۶ اسیر اسرائیلی را از نوار غزه بیرون بکشند.  

رژیم صهیونیستی مدعی کشف اجساد ۶ اسیر در غزه شد

هنوز هویت تمامی این اسرا که اجسادشان پیدا شده، اعلام نشده است، اما برخی وبگاه‌های خبری، تصاویری از این اسرای را منتشر کردند.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که اجساد ابراهام موندر، یورام میتزجر،  حاییم پیری، نداو بیبلوال و جف بوچستاب از تونلی در خان یونس کشف شده و هنوز نام گروگان ششم که جسدش پیدا شده، مشخص نیست.

کمیته خانواده اسرای اسرائیلی پس از انتشار این خبر اعلام کرد که دولت نتانیاهو با کمک میانجی‌ها اکنون باید با توافق پیشنهادی تبادل اسرا موافقت کند تا مانع از بین رفتن اسرای بیشتر شود.

کیبوتص اسرائیلی نیرعوز نیز اعلام کرد که مرگ این اسرا، نشانگر اهمیت و ضرورت دستیابی به توافقی برای تبادل اسرا و بازگرداندن فرزندانمان است.

اوایل مردادماه جاری نیز رسانه‌های اسرائیلی ادعا کردند که اجساد پنج اسیر خود نزد مقاومت فلسطین در غزه را کشف و بازپس گرفته‌اند.  

روزنامه اسرائیلی هاآرتص نوشت که ارتش اشغالگر در عملیات نظامی پیچیده در خانیونس، جسد «کرل برودسکی» نظامی اسیر اسرائیلی در غزه و اجساد چهار اسیر دیگر به نامهای راوید کاتس، اورین گولدن، میا گورین و تامر آخیمز را بازگردانده است.

به اذعان رسانه‌های عبری، خانواده‌های اسرای اسرائیلی، نخست‌وزیر و کابینه او را شریک جرم در تأخیر در تکمیل توافق تبادل اسرا و به خطر افتادن جان این اسرا می‌دانند.  

ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر مرگ ۴۶ اسیر نزد حماس را تایید کرده بود. این اسرا اغلب توسط ارتش اشغالگر چه با بمباران نوار غزه و چه شلیک مستقیم گلوله، کشته شده‌اند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها