فرمانده سپاه کربلا عنوان کرد؛

طرحی به نام شهدای مقاومت/ دیوارنگاره‌ها امنیت روایت می‌کنند

سردار «مسلمی» با اشاره به رونمایی از دیوارنگاره مقاومت در مازندران گفت: امروز شاهد هستیم که در ورودی شهر ساری در آستانه اربعین حسینی به نام و یاد شهدای عزیز خاصتا جبهه مقاومت این دیوارنگاره طراحی شده است. 
کد خبر: ۶۸۵۸۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹ - 20August 2024

فرماندهان جبهه مقاومت در مازندران/ دیوارنگاره‌ها امنیت روایت می‌کنندبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا شب گذشته در حاشیه آئین افتتاح و رونمایی از بزرگترین دیوارنگاره مقاومت استان مازندران اظهار داشت: در آستانه برگزاری دومین کنگره سرداران شهید استان مازندران، شاهد افتتاح یک دیوارنگاری در ابعاد ۱۱۰ متر مربع توسط «هیئت ثارالله» یکی از هیئت‌های بزرگ شهرستان ساری هستیم.

وی افزود: این دیوارنگاره‌ها، نام و یاد شهدا را برای مردم زنده نگه می‌دارد و امروز آرامش و امنیت جامعه و نیز هر چه که داریم به برکت خون این شهدای عزیز است.

فرمانده سپاه کربلا به ظرفیت هنر جهت ماندگاری نام شهدا اشاره کرد و ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا با بهره‌گیری از ظرفیت هنر می‌تواند بزرگترین اثر ماندگار باشد و امروز شاهد هستیم که در ورودی شهر ساری در آستانه اربعین حسینی به نام و یاد شهدای عزیز خاصتا جبهه مقاومت این دیوارنگاره طراحی شده است.

وی گفت: امیدوارم در شهرستان‌های مختلف بتوانیم بیشتر از این اثرماندگار داشته باشیم و مردم ما بتوانند از برکت و معنویت شهدا در زندگیشان بهره ببرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار