دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین:

یاد و نام شهدا همیشه در جامعه باید زنده بماند

حجت‌الاسلام رحیمیان گفت: شهید امیرعبداللهیان در پیروی از ولایت به‌گونه‌ای بود که اعتقاد داشت که نه فقط در سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی بلکه در سکوت معظم‌له نیز باید تفکر و تأمل کرد.
کد خبر: ۶۸۵۸۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹ - 20August 2024

به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدحسن رحیمیان» دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین در مراسم رونمایی از تندیس شهید |«حسین امیرعبداللهیان»، اظهار داشت: علت برگزاری این مراسم در جمعیت دفاع از ملت فلسطین این بود که شهید امیرعبداللهیان یکی از ارکان جمعیت دفاع از ملت فلسطین بود؛ بنابراین آنچه ما از این شهید بزرگوار دریافت کردیم نقل نیست، مشاهده معنویت و ایمان این انسان بزرگوار است.

یاد و نام شهدا همیشه در جامعه باید زنده بماند

حجت‌الاسلام رحیمیان افزود: شهید امیرعبداللهیان واقعا شهید بود و همه زندگی او تلاش، مجاهدت و اخلاص و برای خدا بودن بود؛ لذا در عرصه‌های متعددی ایفای نقش کردند که جامعه ما از بسیاری از آن‌ها اطلاعی ندارند.

دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین ادامه داد: شهید امیرعبداللهیان می‌گفت شاید فایده یک وزیر خارجه شهید از یک وزیر خارجه زنده برای جمهوری اسلامی چه بسا بیشتر باشد؛ چرا که شهادت نقش سرنوشت‌سازی در استمرار راه خدا و مسیر صراط مستقیم دارد.

وی خاطرنشان کرد: شهادت شهید امیرعبداللهیان در این حادثه تلخ جزو ویژگی‌های خاص فرهنگ شهادت است. اگر کل تاریخ را نگاه کنیم، سید الشهدا با همین شهادت بود که اسلام را جاودانه کرد.

حجت‌الاسلام رحیمیان اضافه کرد: این موصوع شهادت در مورد شهادت سردار سلیمانی و بسیاری از شهدای دیگر و در نهایت شهادت شهید آیت‌الله رئیسی و امیرعبداللهیان نیز صدق می‌کند.

دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین عنوان کرد: شهید امیرعبداللهیان در پیروی از ولایت به‌گونه‌ای بود که اعتقاد داشت که نه فقط در سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی بلکه در سکوت معظم‌له نیز باید تفکر و تأمل کرد.

وی تصریح کرد: ما وظیفه داریم از شهدا تجلیل کرده و از آنها الگو بگیریم تا نام و یاد شهدا همیشه در جامعه ما زنده بماند. اگر امام خمینی (ره) فرمودند رهبر من آن نوجوان ۱۳ ساله است، باید بدانیم که شهدا چراغ راه ما هستند و همیشه باید نام و یاد آنها را گرامی بداریم.

ادامه دارد ... 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار