کنعانی در جمع خبرنگاران:

سبک مدیریتی شهید امیرعبداللهیان در حوزه دیپلماسی ماندگار شد

کنعانی گفت: شهید امیرعبداللهیان به‌عنوان وزیر امور خارجه سبک و نگاه مدیریتی خاصی را در دوران مدیریت و مسئولیت خود به یادگار گذاشت.
کد خبر: ۶۸۵۹۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲ - 20August 2024

به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه در حاشیه مراسم رونمایی از تندیس شهید حسین امیرعبداللهیان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: شهید امیرعبداللهیان به‌عنوان وزیر امور خارجه سبک و نگاه مدیریتی خاصی را در دوران مدیریت و مسئولیت خود به یادگار گذاشت.

شهید امیرعبداللهیان به استفاده همزمان از دیپلماسی و میدان برای تحقق منافع ملی اعتقاد داشت

کنعانی افزود: شهید امیرعبداللهیان لزوم استفاده از تمامی ظرفیت‌های ملی به‌ویژه ظرفیت‌های میدان را ضروری می‌دانست و اعتقاد داشت که می‌بایست تمامی این ظرفیت‌ها در حوزه دیپلماسی برای پیشبرد موفق سیاست خارجی به کار گرفته شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: شهید امیرعبداللهیان اعتقاد داشت که دیپلماسی و میدان باید در کنار هم برای تحقق منافع ملی و پیشبرد سیاست خارجی باشد.

 وی تکریم و تجلیل از شهید امیرعبداللهیان را تکریم از یک فرهنگ، نگاه و شیوه مدیریتی موفق و کارآمد دانست و افزود: مراسم تجلیل و تکریم از شهید امیرعبداللهیان اگر با هدف تبیین ویژگی‌های برجسته این شهید باشد به یک فرهنگ‌سازی کمک می‌کند که توانسته نتایج و دستاورد‌های درخشانی را برای کشور به یادگار بگذارد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار