«معرفی کتاب»

«از نمای نزدیک»

کتاب «از نمای نزدیک» گوشه‌هایی از حماسه آفرینی‌های رزمندگان استان اردبیل در دفاع مقدس که به نویسندگی «حاتم رسولی» در سال ۱۴۰۲ توسط انتشارات «خط هشت» به چاپ رسید.
کد خبر: ۶۸۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱ - 20August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، کتاب «از نمای نزدیک» گوشه‌هایی از حماسه آفرینی‌های رزمندگان استان اردبیل در دفاع مقدس که به نویسندگی «حاتم رسولی» توسط انتشارات «خط هشت» در ۱۰۰۰ نسخه با حمایت مالی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل به چاپ رسیده است.
این مجموعه تلاش دارد با انتخاب مطالبی از کتاب‌های انتشار یافته، گوشه‌هایی از دلاورمردی‌ها، حماسه‌آفرینی‌ها، شور و شوق رزمندگان برای دفاع از اسلام و میهن اسلامی و نکاتی تربیتی از زندگی رزمندگان غیور و شهدای والامقام دفاع مقدس را برای علاقه‌مندان و صاحبان ذوق و هنر ارائه کند تا زمینه‌ای برای تولید آثار فاخر هنری جهت استفاده در بستر فضای مجازی فراهم گردد.

در بخشی از کتاب آمده است:
بعد از عضویت در سپاه، با موتور در روستا رفت و آمد می‌کردم. آن زمانی «سید تقی قاضی» حاکم شرع اردبیل بود. هنوز از دست الیاس فتحی ناراحت بودم و ذهنم درگیر این مسِله بود. این موضوع را با آقای قاضی در میان گذاشتم. ایشان گفت: پیامبر اکرم (ص) در هنگام فتح مکه تمام کسانی را که به او توهین کرده بودند، بخشید و خانه اش را امن قرار داد. حالا که تو پاسداری، باید این گونه باشی.
حرف ایشان آب سردی روی دلم پاشید و آرام شدم.
یک روز با موتور داشتم به روستا می‌رفتم که الیاس با پسرش جلوی راهم را گرفت. نگه داشتم. او به من گفت: سید من این همه به تو بدی کردم، چرا تلافی نمی‌کنی؟!
گفتم برای چی؟ من که چیزی یادم نیست.
الیاس دو دستی روی سرش زد و گفت: ببین چقدر بدبخت شده ام که هیچ کس توی روستا محلم نمی‌گذارد. با این که من این همه به تو بدی کردم، اما تو حتی تلافی هم نمی‌کنی. فحشم می‌دادی و به من سیلی می‌زدی!
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار