تولیت مسجد مقدس جمکران:

تقویت توحید، معرفت و تعبد در مساجد، زمینه ساز تحقق ظهور است

حجت الاسلام «اجاق نژاد» گفت: معرفت افزایی و تقویت توحید و روحیه تعبد در مردم از جمله اقدامات زمینه ساز ظهور است و برای تحقق آن باید تلاش کرد.
کد خبر: ۶۸۵۹۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵ - 20August 2024

تقویت توحید، معرفت و تعبد در مساجد، زمینه ساز تحقق ظهور استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام «سیدعلی اکبر اجاق نژاد» تولیت مسجد مقدس جمکران در دومین آیین تکریم فعالان مساجد کشور که با عنوان «مثل ابراهیم» در شبستان امام علی (ع) مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: مساجد در جریان انقلاب اسلامی دوباره احیا و به عنوان پایگاه‌های اصلی جامعه و حکومت اسلامی شناخته شدند.

وی افزود: احیاء مساجد در سایه تلاش‌ها و اقدامات علما و حضور رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) اتفاق افتاد و برای تحقق ظهور امام زمان باید مسجد محوری را در سر لوحه امور قرار داد، مساجد را رونق بخشید و محتوای مساجد را تقویت کرد.

حجت الاسلام اجاق نژاد ادامه داد: معرفت افزایی و تقویت توحید و تقویت روحیه تعبد در مردم و متحد کردن امت‌ها زیر پرچم مهدویت با محوریت آستان مقدس مسجد جمکران از جمله مهم‌ترین اقداماتی است که باید صورت بگیرد.

وی افزود: این آیین را آغازی برای یک حرکت عظیم در تربیت انسان های پاک و فداکار و کادر نیرومند برای حاکمیت ظهور حضرت بقیه الله می‌دانیم.

تولیت مسجد مقدس جمکران ادامه داد: در این زمینه عمران و آبادانی مسجد مقدس جمکران برای ظهور و حاکمیت جهانی معارف مهدوی و تربیت انسان‌های نیرومند، فداکار و پرهیزکار برای فراهم سازی مقدمات ظهور امام زمان از ضروریات است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار