رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا و آرزویی که خاطره شد+ فیلم

رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا آرزوی باز شدن راه کربلا و زیارت عتبات عالیات را داشتند و شعار می‌دادند: بسیجیان به کجا می‌روند؟ کربلا، کربلا ...
کد خبر: ۶۸۵۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۲ - 24August 2024

گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس: باز شدن راه کربلا نهایت آمال رزمندگانی بود که با پرچم سرخ حسینی، حماسه‌های عاشورایی رقم زدند و در این مسیر خون سرخ بسیاری از آنها بر زمین ریخته شد که بدون‌شک امروز، حاصل این مجاهدت‌ها و خون‌ها، برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی است؛ بنابراین اگر امروز کوله‌بار عاشقی می‌بندیم و در مسیر عشق قدم می‌گذاریم، نباید فراموش کنیم که برای باز شدن این مسیر مرهون چه کسانی است.

امت ما به کجا می‌رود؟ کربلا، کربلا+ فیلم

بر این اساس؛ شعار‌ها و سرود‌هایی با رنگ و بوی کربلایی، بر سر زبان رزمندگان دفاع مقدس بود و این‌روز‌ها نیز بسیاری از این شعار‌ها و سرود‌ها به نسل‌های بعد از جنگ هم منتقل شده و به‌عنوان یادگاری از آن دوران، شناخته می‌شود؛ مانند: کربلا کربلا، ما داریم می‌آییم...

رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا نیز در دوران دفاع مقدس همانند دیگر رزمندگان اسلام، همان‌گونه که نام لشکر آن‌ها نیز به کربلا متبرک است، آرزوی باز شدن راه کربلا و زیارت عتبات عالیات را داشتند که این موضوع را در فیلمی که از آن دوران به یادگار مانده است، می‌توان به‌خوبی نگریست.

رزمندگان مازندارنی در این فیلم، شعار می‌دهند و می‌گویند: «بسیجیان به کجا می‌روند؟ کربلا، کربلا. امام ما به کجا می‌رود؟ کربلا، کربلا. امت ما به کجا می‌رود؟ کربلا، کربلا...».

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها