پیام رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در آستانه اربعین؛

اربعین امسال، اربعین برائت است

حجت‌الاسلام محمد قمی در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی در یک پیام تصویری، اربعین امسال را اربعین برائت نامید.
کد خبر: ۶۸۵۹۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰ - 20August 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی در یک پیام تصویری، اربعین امسال را اربعین برائت نامید.

اربعین امسال، اربعین برائت است

در این پیام تصویری آمده است:

«برای ظالم باید خصم بود، خصم یعنی مدعی ظالم شدن و یقه او را گرفتن؛ اگر برائت (از یزیدیان عالم) در کنار این ولایت، محبت و سلم به حسینیان عالم برجسته، برملا شد، هویدا و روایت شد؛ اتفاق متفاوتی در اربعین امسال خواهد بود.

همه آنهایی که در پویش حریفت منم شرکت کردند، آنهایی که در مشایه چفیه به دوش انداختند، آنهایی که دودمه‌ای در هیئت‌شان خواندند و آنهایی که از لشکر حسین، لشکر قدس گفتند؛ واقعاْ باید قدردان‌شان بود.

اگر بر اساس اعتقاد ما هیئتی‌ها «و إِیَابُ الْخَلْقِ إِلَیْکُمْ وَ حِسَابُهُمْ عَلَیْکُمْ» را مرور می‌کنیم و سیدالشهدا (ع) سراغ بگیرند که در قبال این‌همه کودک مظلوم کشته شده و ۴۰ هزار نفری که به خاک و خون کشیده شده و ۱۰ هزارنفری که زیرآوار‌ها مفقودالاثرند، تو چه کردی و آیا صدایی از تو برآمد یا نه، اربعین امسال را سر دست می‌گیریم؛ ان‌شاءالله.

اگر همه‌ی ما اربعینی‌ها، چه آنها که مشرف‌اند در کربلا و چه آنهایی که بنا به روایت امام صادق (ع) بر پشت‌بامی از دور سلامی به حضرت می‌دهند و زیارت می‌کنند و چه آنها که از سر حس جاماندگی رجائاً در روز اربعین، به سمت مقصد معناداری، آواره‌ی کوچه‌ها و خیابان‌های شهر شدند، جلوه‌های خوب و مشعشع «اربعین برائت» علیه ظالمین صهیونیست را خوب به نمایش بگذاریم، دعا‌های ما نیز مؤثرتر و گیراتر است؛ برای فرج امام زمان (عج)؛ منتقم خون خدا.»

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار