تصاویر/ مراسم پایان رزم مقدماتی فراگیران آموزشی مجتمع شهید نامجوی

مراسم تحلیف و پایان رزم مقدماتی فراگیران آموزشی مجتمع شهید سرلشگر نامجوی با حضور جانشین فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت در حسن‌رود برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۶۰۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۲ - 20August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، مراسم تحلیف و پایان رزم مقدماتی فراگیران آموزشی مجتمع شهید سرلشگر نامجوی با حضور ناخدایکم صابر مسیح‌پور جانشین فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت در حسن‌رود برگزار شد.

جانشین فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت در این مراسم با اشاره به موقعیت جغرافیایی کشورمان و چشم طمع بیگانگان  اظهار کرد: جوانان نقش مهمی در برقراری امنیت و حفاظت از این مرز و بوم امروز بر عهده دارند.

وی ایجاد جنگ ترکیبی نظامی، اقتصادی و فرهنگی را راهبرد بلند دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: دشمنان جنگ ترکیبی را در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در پیش گرفته‌اند و سعی دارند از این راه به کشور ضربه بزنند، اما ما در کنار جوانان با هوشیاری و بصیرت گوش به فرمان رهبر فرزانه به فضل الهی این توطئه‌ها را یکی پس از دیگری خنثی خواهیم کرد.  

به گفته ناخدایکم مسیح‌پور، مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) ماموریت خطیر تربیت و آموزش نیروی انسانی کارآمد و پر تلاش جهت رسیدن به اهداف راهبردی نیروی دریایی ارتش را عهده‌دار است و می‌بایست با به‌روزرسانی آموزش‌های روز دنیا، نیرو‌هایی را پرورش دهد که در مهارت‌های علمی، مهارت‌های دینی و امنیتی زبانزد باشند.

جانشین فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امروز تأسی از پیشکسوتان، شهدا و ایثارگران به نوعی جهاد تببین است و یکی از راز و رمز‌های موفقیت در جنگ‌های شناختی نیز بصیرت داشتن در جنگ روایت‌هاست که باید در آموزش‌های جوانان مدنظر قرار گیرد.

لازم به ذکر است فراگیران آموزشی ورودی تیرماه پس از قرائت عهدنامه سربازی مفتخر به دریافت سر دوشی و جهت طی خدمت مقدس سربازی به دیگر یگان‌های نیروی دریایی ارتش نیز اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/



 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار