رئیس پلیس راهور فراجا خبر داد:

تصادفات و تلفات جاده‌ای در اربعین امسال نسبت به سال گذشته روند کاهشی داشته است

سردار «حسینی»گفت: بیش از ۸۰ درصد تردد زائران امسال با خودروهای شخصی و مابقی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی انجام شده است و تعداد تصادفات و تلفات جاده‌ای در اربعین امسال نسبت به سال گذشته روند کاهشی داشته است.
کد خبر: ۶۸۶۰۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷ - 20August 2024

تصادفات و تلفات جاده‌ای در اربعین امسال نسبت به سال گذشته روند کاهشی داشته استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «سید تیمور حسینی» رئیس پلیس راهور فراجا امروز در حاشیه بازدید از مرز رسمی خسروی با قدردانی از تلاش دستگاه های خدمت رسان به زائران، از آمادگی تمامی نیروهای پلیس راهور و ایجاد تمهیدات لازم برای امنیت و روان‌سازی ترافیک در محورهای مواصلاتی کشور خبرداد و اظهار داشت: بیش از ۸۰ درصد تردد زائران امسال با خودروهای شخصی و مابقی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی انجام شده است و تعداد تصادفات و تلفات جاده‌ای در اربعین امسال نسبت به سال گذشته روند کاهشی داشته است.

وی با اشاره به پیک بازگشت زائران در روزهای دوم و سوم شهریور ماه تا ۴۸ ساعت پس از اربعین حسینی، گفت: محورهای منتهی به مرزهای مهران، خسروی و شلمچه همچنان پر ازدحام‌ترین و پر ترددترین محورهای کشور هستند و در کنار موج برگشت زوار همچنان شاهد عزیمت زائران هستیم.

رئیس‌پلیس راهور فراجا با اشاره به برابر بودن رفت و بازگشت آمار تردد زائران از مرز مهران گفت: در مرز خسروی همچنان میزان خروج زوار ۴۰ درصد بیش از ورود آن ها به کشور است.

سردار حسینی با بیان اینکه دغدغه اصلی پلیس راهور در موج بازگشت زوار، افزایش تصادفات ناشی از خستگی و خواب آلودگی است، به زائران توصیه کرد تا پس از ورود به کشور پیش از حرکت به قدر کافی استراحت کرده و در طول مسیر هم در موکب‌های بین راهی توقف داشته باشند.

وی با اشاره به به فراهم سازی مطلوب پارکینگ‌ها در تمامی مرزهای اربعین کشور، گفت: همین امر موجب شده امسال هیچ مشکلی از نظر پارکینگ نداشته باشیم.

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به زیرساخت های مناسب مرز خسروی و پارکینگ های این مرز گفت: نزدیکترین مرز به پایتخت ۲ کشور جمهوری اسلامی ایران و عراق مرز خسروی است از این رو دسترسی زائران استان های مرکزی به این مرز بسیار راحت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار