تمدید مهلت شرکت در سومین مهرواره هوای نو تا پایان شهریور ۱۴۰۳

دبیر سومین مهرواره هوای نو از تمدید مهلت نام‌نویسی و مشارکت هیأت‌ها و تشکل‌های دینی در سومین مهرواره هوای نو، تا پایان شهریورماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۶۸۶۰۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵ - 21August 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، وحید ملتجی دبیر سومین فصل مهرواره هوای نو اظهارداشت: به دلیل همزمانی اعلام فراخوان این فصل از مهرواره با ایام شهادت شهید جمهور آیت‌الله رئیسی، اشتغال هیأت‌ها در ایام عزاداری محرم و همچنین حضور اهالی هیأت در پیاده‌روی اربعین، با تقاضای فعالان این عرصه برای تمدید مهلت ثبت‌نام و شرکت در مهرواره موافقت شد و این تاریخ، به مدت یک ماه تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ تمدید می‌شود.

تمدید مهلت شرکت در سومین مهرواره هوای نو تا پایان شهریور ۱۴۰۳

به گفته وی، هیأت‌ها و تشکل‌های دینی در این بازه زمانی فرصت دارند اقدامات و فعالیت‌های خود را در ۵ بخش و مجموعاً ۳۱ رشته به دبیرخانه مهرواره به نشانی havayenoo.ir ارسال کنند.
 
دبیر مهرواره هوای نو با بیان این‌که این مهرواره در پی رقابت منفی بین هیأت‌ها نیست، اظهار داشت: در هر رشته‌، ۳ نفر منتخب می‌شوند که در این فصل رتبه‌بندی نخواهند داشت و عنوان «پرچمدار» جایگزین دو عنوان «برگزیده» و «شایسته تقدیر» در ۲ فصل پیشین خواهد شد.

وی افزود: نهاد هیأت، ارکان هیأت، تولیدات هیأت، فراهیأت و بین‌الملل، بخش‌های پنج‌گانه سومین مهرواره هوای نو هستند که بخش بین‌الملل آن، نوپا و تازه‌تأسیس به شمار می‌رود و قرار است نگاه جهانی‌اندیشی هیأت را پیگیری کند.

ملتجی گفت: در فصل سوم به هریک از مجموعه‌های پرچمدار، هدیه‌ای به ارزش ۷۰ میلیون تومان به منظور حمایت از فعالیت این هیأت‌ها اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها