موافقان وزیر ورزش و جوانان چه گفتند؟

موافقان وزیر پیشنهادی ورزش، دنیامالی را دارای نگاه و تجارب ورزشی و عمرانی دانستند که می‌تواند بسیاری از مشکلات این حوزه را حل کند.
کد خبر: ۶۸۶۱۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰ - 21August 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، آخرین جلسه بررسی صلاحیت وزاری پیشنهادی دولت چهادهم امروز (۳۱ مرداد) به بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان برگزار شد و موافقان نظرات خود را درباره عملکرد احمد دنیامالی اعلام کردند.

موافقان وزیر ورزش و جوانان چه گفتند

دنیامالی اشراف کامل بر حوزه ورزش و جوانان دارد

ابتدا مهرداد گودرزوند چگینی در سخنانی به عنوان موافق با بیان اینکه «امروز فصل مشترک دولت و مجلس در سیاست‌های کلی نظام و برنامه هفتم منویات مقام معظم رهبری است»، اظهار کرد: امانتداری آقای دنیامالی در ۴۵ سال گذشته برای نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت مطلقه ولی فقیه در کشور روشن است و او انسانی شریف، متعهد، متخصص و کارآمد است.

وی با بیان اینکه «دنیامالی اشراف کامل بر حوزه ورزش و جوانان دارد»، عنوان کرد: او به معنای واقعی به برنامه و بودجه دولت مسلط است. امروز مشکل اصلی کشور در حوزه ورزش، کمبود زیرساخت‌هاست و آقای دنیا مالی علاوه بر اینکه چهره شناخته شده‌ی بین‌المللی است، چهره‌ی آشنای ورزش نیز هست و مشکلات مختلف جوانان در برنامه‌های او با جزئیات نوشته شده است.

این نماینده مجلس با تأکید بر اینکه رفع مشکلات موجود در حوزه زیرساخت نیاز به تجربه دارد، ادامه‌ داد: آقای دنیا مالی دارای نگاه و تجارب ورزشی و همچنین تجارب عمرانی است و در شهر تهران به دلیل عضویت در شورای شهر و همچنین فعالیت در شهرداری منشاء حل بسیاری از مشکلات بودند. و باید از آقای دکتر پزشکیان تشکر کنیم که چهره‌ای را که هم عمرانی و ورزشی است و می‌تواند بسیاری از مشکلات کشور را حل کند به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس معرفی کرده است.

گودرزوند چگینی تاکید کرد: آقای دنیا مالی به هیچ جریانی وابسته نیست و در مجلس برای همه نمایندگان این موضوع روشن شده است که او شخصیتی ممتاز در حوزه‌های عمرانی و ورزشی است.

ادامه دارد....

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار