پلیس راهور علت حادثه واژگونی اتوبوس زائران پاکستانی را اعلام کرد

رئیس پلیس راهور فراجا، علت اصلی حادثه واژگونی اتوبوس حامل زائران اربعینی در جاده دهشیر یزد را نقص فنی در سیستم ترمز و در نتیجه از دست رفتن کنترل وسیله نقلیه توسط راننده اعلام کرد.
کد خبر: ۶۸۶۱۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹ - 21August 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا روز چهارشنبه از وقوع حادثه دلخراش واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری مدل ۲۰۱۹ حامل زائران پاکستانی در محور دهشیر به تفت استان یزد خبر داد.

پلیس راهور علت حادثه واژگونی اتوبوس زائران پاکستانی را اعلام کرد

وی افزود: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی، این حادثه در ساعت ۲۱:۴۸ شامگاه ۳۰ مرداد رخ داده است که در اثر این حادثه دلخراش، ۲۸ نفر از سرنشینان اتوبوس جان خود را از دست دادند و ۲۳ نفر دیگر مجروح شدند.

سردار حسینی اضافه کرد: بلافاصله پس از وقوع حادثه، نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شده و عملیات امداد و نجات مصدومان را آغاز و مصدومان این حادثه به نزدیک‌ترین مراکز درمانی منتقل شدند.

این مقام انتظامی گفت: براساس بررسی‌های اولیه کارشناسان پلیس راهور، نقص فنی در سیستم ترمز و شیب زیاد محور از عوامل اصلی وقوع این حادثه تلخ بوده است.

رئیس پلیس راهور فراجا ادامه داد: کارشناسان پلیس راهور در محل حادثه حضور یافتند و بررسی‌های دقیق‌تری در خصوص علت حادثه آغاز کرده‌اند.

سردار حسینی ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار، از همه رانندگان تقاضا کرد به نکات ایمنی از جمله رعایت سرعت مطمئنه، توجه به علائم راهنمایی و رانندگی، نگهداری از وسیله نقلیه، استراحت کافی و استفاده از کمربند ایمنی دقت کافی داشته باشند.

وی تاکید کرد: پلیس راهور فراجا پیگیر موضوع است و اطلاعات تکمیلی در این زمینه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار