سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین خبر داد:

اجرای مرحله سوم پویش ملی «مرهم زائر» در استان قزوین

«صبوری غیاثوند» از اجرای مرحله سوم پویش «مرهم زائر» در این استان خبر داد و گفت: مردم می‌توانند داروهای سالم و مصرف نشده خود را برای استفاده در ایام اربعین و دیگر برنامه‌های سلامت محور و بشر دوستانه به جمعیت هلال احمر اهدا کنند.
کد خبر: ۶۸۶۱۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲ - 21August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، «ناصر صبوری غیاثوند» سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین از اجرای مرحله سوم پویش «مرهم زائر» در استان قزوین خبر داد و گفت: سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، سومین پویش ملی «مرهم زائر» را با هدف تامین بخشی از نیازمندی‌های دارویی و تجهیزات مصرفی پزشکی مراسم اربعین حسینی و دیگر برنامه‌های سلامت محور و بشر دوستانه جمعیت هلال احمر در داخل و خارج کشور در طول سالجاری را از محل مشارکت‌های مردمی و مسوولیت اجتماعی شرکتها، برگزار می کند.

وی افزود: در این پویش، عموم مردم، خیرین و حامیان، می‌توانند کمک‌های نقدی و دارویی خود را اهدا کنند. مشارکت غیرنقدی مردم در این پویش شامل اهدای داروهای سالم و مازاد بر مصرف خانگی و نحوه مشارکت حامیان، شامل اهدای محموله دارویی و تجهیزات مصرفی پزشکی است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین ‌با اشاره به فرآیند جمع آوری اقلام دارویی، اذعان کرد: داروها باید با بسته‌بندی مناسب و ترجیحاً با بسته بندی اولیه کارخانه باشند، داروهای یخچالی و داروهای دارای شرایط نگهداری در دمای ۱۵ تا ۲۰ درجه و داروهای مایع، نیمه جامد، اسپری‌ها و ... با بسته بندی باز و نیز داروها به صورت فله‌ای و باز شده نباشند.

این مسوول، شعب، خانه‌های هلال و پایگاههای امداد و نجات جمعیت هلال احمر در سراسر استان را مکان‌های جمع آوری اقلام دارویی برشمرد و عنوان کرد: همچنین هموطنان و خیرین و حامیان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به این پویش را از طریق شماره حساب ۹۹۹۹۹ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹، شماره شبا IR۷۷۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۹۹۹۹۹۹۹۹۰۰۳ و یا درگاه پرداخت اینترنتی rcs.ir/portal/donation به نام جمعیت هلال احمر اهدا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها