دبیر اجرایی جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا(ع):

مهلت ارسال جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا (ع) تمدید شد

عماد گفت: با توجه به هم‌زمانی تاریخ ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا (ع) با حماسه باشکوه اربعینی حسینی و درخواست‌های متعدد اهالی رسانه، مهلت ارسال آثار تا پایان شهریور و به مدت یک ماه تمدید شد.
کد خبر: ۶۸۶۱۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷ - 21August 2024

مهلت ارسال جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا (ع) تمدید شدبه گزارش دفاع‌پرس در خراسان رضوی، «وحدت عماد» دبیر اجرایی جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا (ع) طی سخنانی اظهار داشت: مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا (ع) تا پایان شهریور و به مدت یک ماه تمدید شده است.

وی با اشاره به اینکه چهارمین دوره برگزاری این جشنواره از تیرماه سال جاری آغاز به کار کرده است، در ادامه افزود: آخرین‌مهلت شرکت در این جشنواره ۳۱ مردادماه است که با توجه به هم‌زمانی تاریخ ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره با حماسه باشکوه اربعینی حسینی و درخواست‌های متعدد اهالی رسانه، مهلت ارسال آثار تمدید شد.

دبیر اجرایی جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا (ع) هدف از برگزاری این جشنواره را ارتقای کمی و کیفی محصولات رسانه‌ای با مضامین رضوی، شناسایی، شبکه‌سازی بیشتر با تولید و توزیع‌کنندگان محتوای رسانه‌ای مرتبط بافرهنگ و سیره رضوی در عرصه بین‌الملل و همچنین تعمیم و گسترش تولیدات رسانه‌ای مرتبط با سیره رضوی در بستر رسانه‌های گوناگون به‌ویژه رسانه‌های نوین عنوان کرد.

عماد درباره محورهای موضوعی این جشنواره گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در شش بخش اصلی سیره رضوی، زائر و زیارت، وقف و نذر، خدمت رضوی، هویت مشهد الرضا (ع) و جهاد تبیین ارسال کنند. قالب‌های اصلی که شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در محورهای موضوعی اشاره‌ شده ارسال کنند، شامل رسانه‌های خبری و تحلیلی، رسانه‌های مجازی، مستند، نماهنگ، پویانمایی و موشن گرافیک، عکس خبری، برنامه تلویزیونی، صفحه و کانال در شبکه‌های اجتماعی و پویش مردمی نشر محتوای رضوی در شبکه‌های اجتماعی می‌باشد.

وی همچنین تصریح کرد: در این دوره جشنواره از ظرفیت حضور داوران برتر و فرهیخته کشوری که از چهره‌های نام‌آشنای رسانه‌ای نیز هستند بهره‌گیری شده است.

دبیر اجرایی جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا (ع) در ادامه یادآور شد: ارزیابی آثار در دو گام انجام می‌شود؛ به این شکل که در مرحله مقدماتی، تمام آثار توسط اعضای هیئت‌ علمی جشنواره مورد بررسی قرار گرفته و در مرحله بعد انتخاب آثار برتر، توسط داوران نهایی صورت می‌پذیرد.

وی با اشاره به اینکه فعالان رسانه‌ای استان‌های خراسان رضوی، اصفهان و تهران طی دوره‌های گذشته همواره پیشتاز حضور در این جشنواره بوده‌اند، تأکید کرد: در دوره چهارم، تلاش شده است تا با هم‌افزایی مجموعه‌های تخصصی و به‌ویژه مردمی تولیدکننده محتوای رسانه‌ای رضوی در داخل و خارج از کشور، شاهد حضور و مشارکت آثار رسانه‌ای تأثیرگذارتر و متنوع‌تری به نمایندگی از شیفتگان حضرت رضا (ع) در اقصی‌نقاط جهان باشیم.

دبیر اجرایی جشنواره رسانه‌ای بین‌المللی امام رضا (ع) زمان برگزاری اختتامیه این جشنواره و معرفی برگزیدگان را ابتدای فصل زمستان اعلام کرد و یادآور شد: اطلاع‌رسانی جشنواره، فرایند ثبت‌نام و ارسال اثر و همچنین معرفی برگزیدگان از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی mediafest.razavi.ir انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها