رئیس پلیس راه استان مازندران خبر داد؛

اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی مازندران 

«جهان‌تاب» از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح دوشنبه در محور‌های مواصلاتی استان مازندران خبر داد.  
کد خبر: ۶۸۶۱۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹ - 21August 2024

محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی مازندران به گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ «یدالله جهان‌تاب» رئیس پلیس راه استان مازندران امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور ارتقاء ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ ظهر چهارشنبه ۳۱ مرداد تا ساعت ۶ صبح دوشنبه پنجم شهریور در محور‌های مواصلاتی استان محدودیت‌های ترافیکی اجرا خواهد شد.

وی افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت ۶ صبح دوشنبه پنجم شهریور در تمامی محور‌های مواصلاتی استان ممنوع است.

سرهنگ جهان‌تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس، ادامه داد: با توجه به محدودیت تردد در صورت پرحجم بودن ترافیک، در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۳۱ مرداد این محور اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: به همین منظور این محور از ساعت ۲ بعد از ظهر از مرزن آباد به سمت تهران به صورت کامل مسدود خواهد شد و از ساعت ۵ بعد از ظهر از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) به صورت یکطرفه شده و از ساعت ۲۴ محدودیت یک طرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دوطرفه می‌شود.

سرهنگ جهان‌تاب با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز‌های جمعه و شنبه دوم و سوم شهریور در این محور، بیان کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران محدودیت یک طرفه مقطعی به صورت رفت و برگشت انجام خواهد شد؛ ضمن این که در این محور در یکشنبه چهارم شهریور از ساعت ۲ بعد از ظهر از ابتدای آزادراه تهران- شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام خواهد شد و از ساعت ۳ بعد از ظهر از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد کامل صورت خواهد گرفت، از ساعت ۵ بعد از ظهر از مرزن آباد به سمت تهران (مسیر شمال به جنوب) یک طرفه شده و از ساعت ۲۳ طرح اتمام خواهد یافت.

 رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به این که در صورت کم حجم بودن ترافیک محور طرح زودتر از زمان اعلامی به اتمام خواهد رسید، اذعان داشت: طی این مدت تردد از مسیر قدیم کرج - چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در زمان اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۱ صبح از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع خواهد بود.

سرهنگ جهان‌تاب با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلر‌ها از محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۳۱ مرداد و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های پنجشنبه، جمعه و یکشنبه یکم، دوم و چهارم مرداد از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی از چهارشنبه ۳۱ مرداد تا یکشنبه چهارم شهریور به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

وی در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن مدیریت سفر خود، با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها