مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

بسیج محور گرامیداشت هفته دفاع مقدس است

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: بسیج محور حرکت مردم در عرصه‌های مختلفی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی به آن نیاز دارد؛ بر همین اساس نواحی مقاومت بسیج باید با ارائه برنامه‌های متنوع، خلاقانه و اثرگذار آحاد جامعه را به سمت گرامیداشت هفته دفاع مقدس رهنمون کنند.
کد خبر: ۶۸۶۲۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹ - 21August 2024

بسیج محور گرامیداشت هفته دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، نشست ستاد گرامیداشت  هفته دفاع مقدس سپاه امام رضا علیه‌السلام با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار «محمدابراهیم اصلی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا علیه‌السلام و فرماندهان نواحی سپاه استان خراسان رضوی به صورت وبینار در پادگان شهید برونسی مشهد برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست با اشاره به سخن سیدالشهدای مقاومت که دفاع مقدس قله است و مقاومت دامنه، اظهار داشت: بحمدالله جبهه مقاومت که برآمده از دفاع مقدس است در عرصه بین‌المللی فراگیر شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه گرامیداشت هفته دفاع مقدس اوج مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت است، افزود: گرامیداشت این هفته یک تکلیف دینی، انقلابی و ملی است چراکه دفاع مقدس و ازخودگذشتگی شهدا و ایثار رزمندگان پایانی بر تحقیر ملت ایران بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: توصیه امام خمینی (ره) و شهدا دلالت می‌کند بر اینکه پرچمی که به برکت دفاع مقدس برافراشته شده و به‌عنوان میراث به ما رسیده ثابت قدم پای آن بایستیم.

این مقام مسئول لازمه هرچه باشکوه برگزار شدن گرامیداشت هفته دفاع مقدس را استفاده از تجارب بدست آمده و آرشیو اطلاعات برنامه‌ای، بومی‌سازی و انطباق برنامه‌ها، ترکیب و تلفیق برنامه‌های ابتدای هفته دفاع مقدس با برنامه‌های دهه پایانی صفر و در ادامه با ویژه‌برنامه‌های هفته وحدت، فضاسازی موکب‌های دهه پایانی صفر و تبلیغات محیطی با بهره‌گیری از مفاهیم دفاع مقدس، جبهه مقاومت و همچنین مقاومت مقتدرانه مردم مظلوم غزه دانست.

سردار یوسفعلی‌زاده تصریح کرد: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت که از چهلمین سالگرد دفاع مقدس آغاز شده امسال نیز با قوت برگزار خواهد شد با این تفاوت که امسال نیز مانند سال گذشته فعالان امروز در عرصه دفاع مقدس و مقاومت مورد تجلیل خواهند شد که این مراسم در مرکز استان، مراکز شهرستان‌ها و شهرها برگزار خواهد شد. 

وی عنوان داشت: یکی از دلایلی که از سال گذشته فعالان دفاع مقدس مورد تجلیل قرار می‌گیرند این است که امروز جوانان و قشرهای مختلف خط مقدم مقابله با جنگ نرم و جنگ ترکیبی دشمن هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: ستاد داخلی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نواحی سپاه استان و در شهرستان‌ها با محوریت فرمانداران با حضور اعضا تشکیل شود.

این مقام مسئول تاکید کرد: ستاد گرامیداشت دفاع مقدس سراسری و انسجام‌بخش است و باید با مشارکت دستگاه‌ها، ساختارها و یگان‌های نظامی و انتظامی شکل بگیرد.

سردار یوسفعلی‌زاده با تاکید بر اینکه گرامیداشت هفته دفاع مقدس با برنامه‌های ابتکاری باید سر دست گرفته شود، یادآور شد: ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس باید از هرچه زودتر هویت و نمود پیدا کرده و کار خود را آغاز کند. 

وی گفت: بسیج محور حرکت مردم در عرصه‌های مختلفی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی به آن نیاز دارد؛ بر همین اساس نواحی مقاومت بسیج باید با ارائه برنامه‌های متنوع، خلاقانه و اثرگذار مردم را نسبت به گرامیداشت هفته دفاع مقدس رهنمون کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار