تولیت آستان قدس رضوی در موکب «ندا الاقصی» در مسیر پیاده‌روی اربعین؛

شکست روایت جهانی صهیونیست‌ها در مظلوم‌نمایی خود/ مردم غزه جلوه‎ای از حقیقت‌طلبی و حریت را در جهان به نمایش گذاشتند

حجت‌الاسلام‌ مروی مظلوم‌نمایی را از مهمترین عناصر تبلیغات صهیونیسم برای ادامه حیات دانست و گفت: جنایات اسرائیل در غزه روایت جهانی صهیونیست‌ها در مظلوم‌نمایی را از بین برده و چهره حقیقی آن‎ها را آشکار کرده است.
کد خبر: ۶۸۶۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۲ - 22August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی که به منظور شرکت در راهپیمایی اربعین به کشور عراق سفر کرده است، در موکب «ندا الاقصی» در جمع علمای فلسطینی حضور یافت و با اشاره به شکل‌‎گیری انزجار جهانی بی‌سابقه علیه اسرائیل، اظهار داشت: این روز‌ها شاهد پدیده‌‎ای مبارک هستیم که در طول تاریخ فلسطین بی‌سابقه بوده و آن بیداری مردم است. امروز نه تنها مسلمانان بلکه در اقصی نقاط جهان شاهد شکل‌گیری تجمعات اعتراضی در محکومیت رژیم صهیونیستی هستیم.

وی ادامه داد: دانشجویان غیرمسلمان، یهودی و حتی لائیک دانشگا‌ه‌های آمریکایی اجتماع ضد اسرائیلی برپا می‌کنند و انزجار خود را از کشتار مردم مظلوم غزه ابراز می‌دارند و این بی‎سابقه است.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: اندک مقبولیت و سرمایه اجتماعی که اسرائیل با شگرد‌های مظلوم‌نمایی و تبلیغات هلوکاست به صورت کاذب در جهان کسب کرده بود، با نشان دادن چهره حقیقی خود در غزه از بین رفته و مردم و نخبگان، از سران کشور‌های خود می‌خواهند که از اسرائیل فاصله بگیرند.

حجت‌الاسلام مروی با بیان اینکه اسرائیل روایت جهانی خود در مظلوم‌نمایی را از دست داده، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در غزه جنایات زیادی مرتکب شده و اقدام به نسل‌کشی غیرنظامیان فلسطینی کرده است، اما در مقابل هیچ دستاوردی نداشته است؛ امروز تمام تلاش‎هایی که صهیونیست‌ها برای مظلوم‌نمایی از هلوکاست انجام داده بودند نقش برآب شده و چهره پلید، خون‎خوار و بی‌رحمشان آشکار شده است؛ این حکومت غاصب و رژیم کودک‌کش نمی‎تواند دوام بیاورد و دوام نخواهد آورد.

وی گفت: نبرد امروز اسرائیل نه برای اشغال بیشتر و گسترش سرزمین، بلکه برای بقاء است؛ این رژیم اکنون در خانه خود در خطر بوده و دیگر نه برای توسعه‌طلبی بلکه بر سر حیات و ممات خود می‎جنگد و برای نجات به هر جنایتی دست می‎زند؛ این طلیعه پیروزی مسلمانان و نابودی صهیونیست‎ها است.

تولیت آستان قدس رضوی بیان داشت: ما و همه مردم طالب حقیقت در جهان در برابر مقاومت و صبر مردم لبنان و غزه سرتعظیم فرود می‎آوریم؛ مردم لبنان و غزه جلوه‎ای از آزادگی، حقیقت‌طلبی و حریت را در برابر چشمان بشریت به نمایش گذاشته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار