بسیج و راوینو ۱۰۰ سالن نمایش فیلم به چرخه اکران‌های مردمی اضافه می‌کنند

موسسه فرهنگی هنری راوینو و مدیر خانه‌ی فیلم و نمایش بسیج با یک تفاوت همکاری تا پایان سال جاری، ۱۰۰ سالن نمایش به چرخه‌ی اکران مردمی تولیدات سینمایی اضافه می‌کنند.
کد خبر: ۶۸۶۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶ - 22August 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، ساماندهی و توسعه سالن‌های نمایش بسیج در سطح کشور در جلسه‌ای با حضور، سلمان نصیری، مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری راوینو و رضا غلام‌ حسین زاده، مدیر خانه‌ی فیلم و نمایش بسیج، مورد برسی و تأکید طرفین قرار گرفت.

تسریع توسعه‌ی کمی و کیفی سالن‌های نمایش بسیج دراستان‌ها

رضا حسین نژاد در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم تقویت همکاری‌های دوجانبه، خواستار تسریع روند ساماندهی سالن‌های نمایش بسیج در استان‌ها شد.

مدیر عامل موسسه فرهنگی هنری راوینو نیز در ادامه ضمن استقبال ازطرح  توسعه و ساماندهی سالن‌های نمایش برتحکیم روابط و هم‌افزایی با خانه‌ی فیلم و نمایش بسیج در دوره جدید تأکید کرد، سلمان نصیری با اشاره به وجود برخی از چالش‌های پیش رو، تحقق این اقدام فرهنگی را رویدادی عظیم، به‌ویژه برای مناطق محروم از سالن‌های نمایش برشمرد.

همچنین در این جلسه مقرر شد، اتاق وضعیتی با حضور نمایندگان و کارشناسان طرفین تشکیل شود تا ضمن بررسی روند ساماندهی سالن‌های نمایش بسیج، برنامه‌های مورد نظر را تنظیم و ترسیم کرده و بهترین راهکار‌ها درخصوص عبور از موانع را  در اسرع وقت، ارائه کنند.

در پایان این جلسه نیز مقرر شد با همکاری این دو مجموعه، تا پایان سال جاری، ۱۰۰ سالن نمایش خانه‌ی فیلم و نمایش بسیج به چرخه‌ی اکران مردمی تولیدات سینمایی، افزوده شود.

گفتنی است، موسسه راوینو، در راستای مدیریت و نظارت بر شبکه ی‌اکران مردمی سراسر کشور، در صدد طراحی و ایجاد سامانه‌ای آنلاین بوده که تا ماه‌های آتی از آن رونمایی می‌شود. این سامانه، وضعیت توسعه زیرساختی و همچنین اکران‌های هریک از سالن‌ها را به صورت لحظه ای به نمایش می گذارد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار