استاندار زنجان:

۶۰۹ طرح در استان زنجان افتتاح می‌شود

«افشارچی» گفت: همزمان با هفته دولت ۶۰۹ طرح صنعتی، کشاورزی، عمرانی و گردشگری در این استان با ۱۴۴ هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۶۸۶۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵ - 22August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «محسن افشارچی» همزمان با هفته دولت ۶۰۹ طرح صنعتی، کشاورزی، عمرانی و گردشگری در این استان با ۱۴۴ هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می‌رسد، اظهار داشت: افتتاح این تعداد طرح برای ۵ هزار و ۵۷ نفر در استان اشتغالزایی می‌کند.

استاندار زنجان با اشاره به آمار تفکیکی این طرح‌ها در بخش های مختلف، گفت: در بخش آب،‌ برق و گاز ۱۵۰ پروژه با ۳ هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال، در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ۱۳ طرح با ۶ هزار و ۹۹۰ میلیارد ریال،‌در حوزه فرهنگی، گردشگری و آموزشی ۱۵ طرح با ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال و در حوزه کشاورزی ۱۳۲ طرح با هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد: در حوزه صنعت ۵۵ طرح با ۱۰۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال،‌ در حوزه اشتغال حمایتی ۱۱ طرح با ۳۹۰ میلیارد ریال و در حوزه راه و مسکن ۲۱ طرح با ۹ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

افشارچی ادامه داد: در حوزه عمران شهری ۵۴ طرح با ۲ هزار و ۳۰ میلیارد ریال، در حوزه عمران روستایی ۱۵۱ طرح با چهار هزار و ۹۰ میلیارد ریال و در حوزه بهداشت نیز هفت طرح با ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها