بازدید شبانه وزیر راه و شهرسازی از مرز شلمچه

«فرزانه صادق» شب گذشته در جریان سفر به مرز شلمچه با فرمانده کل انتظامی کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۶۸۶۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹ - 23August 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «فرزانه صادق مالواجرد» وزیر راه و شهرسازی و سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور ‌شب گذشته به مرز شلمچه سفر کردند و در حاشیه بازدید از این مرز با یکدیگر دیدار و گفت‌وگوی کوتاهی داشتند.

بازدید شبانه وزیر راه و شهرسازی از مرز شلمچه

وزیر راه و شهرسازی در این دیدار گفت: در جلسه‌ای که با «عارف» معاون اول رئیس جمهور و اتابک، وزیر صنایع داشتیم، تمام ظرفیت اتوبوسی کشور به مرزها گسیل خواهد یافت.

صادق مالواجرد بیان کرد: امروز تفاهمی با وزرای نفت، صمت و معاون اول رئیس جمهور ایجاد شد که برای چند روز پایانی سفر، وسایل ایاب و ذهاب تامین شود تا زائران با مشکل مواجه نشوند.

وزیر راه و شهرسازی افزود: وضعیت تردد و خدمات‌دهی به زوار در مرزهای خوزستان مناسب است و البته باید خدمات بیشتری به زوار ارائه شود که در سال‌های آتی به کمک دولت و مجلس، این مسیر تداوم خواهد یافت.

وی همچنین طی گفت‌وگو با مردم و کارکنان پایانه مرزی شلمچه در جریان اقدامات انجام شده در این پایانه و سطح رضایتمندی مردم از خدمات ارائه شده در مرز شلمچه قرار گرفت.

وزیر راه و شهرسازی در جریان این بازدید در یادمان شهدای شلمچه، محل شهادت پدر خود حضور یافت و یاد شهدای شلمچه را گرامی داشت.

انتهای پیام/381

نظر شما
پربیننده ها