نماینده تهران در گفت‌‌‌وگو با دفاع‌پرس:

رای اعتماد نمایندگان با وظیفه نظارتی مجلس منافاتی ندارد

قیصری گفت: رای اعتماد نمایندگان با وظیفه نظارتی مجلس منافاتی ندارد و با استفاده از این ابزار فعالیت وزرا بررسی می‌شود.
کد خبر: ۶۸۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۳ - 24August 2024

زینب قیصری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با اشاره به رای اعتماد نمایندگان خانه ملت به همه وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم،  اظهار داشت: در دو دهه گذشته اینکه همه وزرا بتوانند از مجلس رأی اعتماد بگیرند بی سابقه بود. ما به صداقت جناب آقای پزشکیان و با توجه به جلساتی که با خود وزرای پیشنهادی داشتیم و تطبیق آنها با معیارهای دوازده‌گانه رهبر انقلاب اسلامی به آن‌ها اعتماد کردیم. 

این رای اعتماد نمایندگان با وظیفه نظارتی مجلس منافاتی ندارد

نماینده تهران در مجلس افزود: به هر حال روی برخی از وزرای پیشنهادی نمایندگان نظراتی داشتند اما در مجموع تصمیم گرفته شد تا گام دوم دولت وفاق برداشته شود  و از وزرا انتظار داریم تا طبق برنامه‌هایی که مطرح کردند و ما با برنامه‌های بالادستی تطبیق دادیم، عمل کنند.

قیصری در رابطه با وظیفه نظارتی مجلس گفت: این رای اعتماد نمایندگان با وظیفه نظارتی مجلس منافاتی ندارد و تیغ نظارتی مجلس بالای سر دولت حاضر است و با استفاده از ابزار نظارتی فعالیت وزرا بررسی می‌شود.

وی افزود: مجلس با اعتماد به کابینه پیشنهادی دولت این پیام را داد که در کنار دولت و همراه است تا ان‌شالله دولت بتواند به وظایف خود به بهترین نحو ممکن عمل کند.

قیصری خاطرنشان کرد: معتقدیم این اعتماد کمک می‌کند تا وزرا بتوانند در یک فضا و بستر آرام، برنامه های ارائه شده را پیش ببرند.

انتهای پیام/381

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار