ستاد مرکزی اربعین:

هیچ‌گونه حادثه امنیتی درباره راهپیمایی اربعین گزارش نشده است

ستاد مرکزی اربعین حسینی در اطلاعیه شماره ۱۵ خود اعلام کرد که هیچ‌گونه حادثه امنیتی درباره راهپیمایی اربعین گزارش نشده است.
کد خبر: ۶۸۶۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱ - 23August 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، اطلاعیه شماره ۱۵ ستاد مرکزی اربعین حسینی منتشر شد.

تاکنون هیچگونه حادثه امنیتی گزارش نشده است


متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

اطلاعیه شماره ۱۵ ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) ۱۴۰۳

«کربلا طریق الاقصی»

بسمه تعالی

به اطلاع ملت عزیز و محبان اهل بیت (علیهم السلام) می رساند؛

۱- تا ساعت ۲۴ مورخ ۱۴۰۳/۵/۰۱ مصادف با ۱۷ ماه صفر: تعداد زائرین عازم شده به کشور عراق ۳ میلیون و ۳۲۴ هزار و ۲۴۶ نفر می‌باشد. تعداد زائران برگشتی از پنجم ماه صفر تاکنون: یک میلیون و ۹۵۲ هزار و ۲۱۸ نفر می‌باشد.

۲-  مجدداً یادآوری می گردد، کلیه اتباع دارنده مدارک (آمایش هویت، هویت ،۱۶ گذرنامه خانواری، برگ سبز سرشماری، کارت های جدید، گذرنامه اقامتی و دفترچه اقامت) می توانند جهت ثبت نام و یا دریافت سند مسافرتی خادم، به دفاتر خدمات اقامت و اشتغال در استان خوزستان ( دفاتر شهر حمیدیه ) مراجعه نمایند.

۳- با هماهنگی‌های صورت پذیرفته با دولت عراق، ناوگان حمل و نقلی از عمود ۵۴۳ در محور کربلا - بغداد، آماده انتقال زائرین گرامی به مرزهای باشماق و تمرچین می‌باشند. (لازم به ذکر است زوار عزیز می‌بایست از گاراژ کربلا واقع در باب البغداد به سمت عمود ۵۴۳ عزیمت نمایند.)

۴- به اطلاع می‌رساند برای استراحت زائرین در مرزهای اربعینی کشور پیش‌بینی استراحتگاه شده است، لذا توصیه می‌گردد زوار عزیز قبل از رانندگی و در صورت نیاز، حتماً استراحت لازم را در نظر داشته باشند.

۵- با توجه به کثرت زائرین در حال برگشت، پویش نذر سفر از سوی عزیزانی که با خودرو شخصی به مرزها عزیمت نموده بودند، مورد توجه قرار دهید.

۶- بحمدالله تاکنون هیچ‌گونه حادثه امنیتی گزارش نشده است و آنچه در فضای مجازی منتشر می‌گردد، شایعات و فاقد اعتبار می‌باشد.

انتهای پیام/381

نظر شما
پربیننده ها