رئیس ستاد اربعین کشور مطرح کرد؛

درخواست دائمی شدن مرز بین المللی خسروی از وزیر کشور

«میر احمدی» به فعالیت شبانه‌روزی مرز خسروی، از وزیر کشور خواست؛ شرایطی فراهم شود که امکان عبور دائمی کاروان‌های زیارتی حج و زیارت از مرز خسروی فراهم شود.
کد خبر: ۶۸۶۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱ - 23August 2024
درخواست دائمی شدن  مرز بین المللی خسروی از وزیر کشوربه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «سید مجید میراحمدی» رئیس ستاد مرکزی اربعین امروز در جلسه ستاد اربعین استان کرمانشاه که در سالن جلسات فراجا در مرز بین‌المللی خسروی برگزار شد، اظهار داشت: آقای اسکندر مؤمنی وزیر کشور در اولین سفر کاری خود مرز خسروی را انتخاب کرد.
 
وی مرز خسروی را یکی از بهترین‌ مرزهای ۶گانه کشور معرفی کرد و ادامه داد: مرز خسروی درگذشته اصلی‌ترین مرز کشور برای سفر زائران به عتبات‌عالیات بود که طی سه سال گذشته تحولات بسیار شگرف و بزرگی به همت دستگاه‌های استانی و ملی در آن صورت‌گرفته و الان به سومین مرز کشور از نظر تردد تبدیل شده است
 
.رئیس ستاد مرکزی اربعین با اشاره به همسایگی استان کرمانشاه با دیالی عراق، گفت: این مرز درگذشته به دلایل امنیتی و داعش در استان دیالی برای چند سالی بسته شد که انصافاً عراق به کمک حشدالشعبی و نیروهای مسلح و همچنین ایران امنیت را در منطقه برقرار کرد.
 
وی با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی مرز خسروی، از وزیر کشور خواست شرایطی فراهم شود که امکان عبور دائمی کاروان‌های زیارتی حج و زیارت از مرز خسروی فراهم شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار