تأکید وزیر خارجه سوریه بر تداوم و تقویت روابط راهبردی با ایران

وزیر خارجه سوریه در گفتگو‌ی تلفنی با عراقچی با ابلاغ سلام‌های گرم بشار اسد به مقام معظم رهبری و پزشکیان، بر اهتمام ویژه کشورش برای تداوم و تقویت روابط راهبردی با ایران تأکید کرد.
کد خبر: ۶۸۶۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷ - 23August 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «فیصل المقداد» وزیر امور خارجه سوریه امروز (جمعه) دوم شهریور در گفت‌وگوی تلفنی با سیدعباس عراقچی، انتخاب وی بعنوان وزیر امور خارجه جدید جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و برای وی موفقیت آرزو کرد. 

تأکید وزیر خارجه سوریه بر تداوم و تقویت روابط راهبردی با ایران

فیصل المقداد همچنین با ابلاغ سلام‌های گرم رئیس جمهور سوریه به مقام معظم رهبری و مسعود پزشکیان رئیس جمهور، بر اهتمام ویژه کشورش برای تداوم و تقویت روابط راهبردی با ایران تاکید کرد.

عراقچی وزیر امور خارجه نیز از تماس و تبریک همتای سوریه‌ای خود تقدیر و تشکر کرد و بر تداوم رویکرد جمهوری اسلامی ایران در دولت جدید در حمایت از سوریه و کشور‌های حامی مقاومت علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سوریه بر استمرار رایزنی و هماهنگی‌ها بین طرفین در راستای تقویت مناسبات دوجانبه در زمینه‌های مختلف و نیز ایستادگی در برابر تجاوزات و جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی و حمایت از فلسطین تاکید کردند. طرفین همچنین بطور متقابل از یکدیگر برای سفر به تهران و دمشق دعوت کردند.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار