جهت خدمت به زائرین حسینی صورت گرفت؛

استقرار ماشین‌آلات سبک‌وسنگین به همراه راهداران در مرز‌های چذابه و مهران

همزمان با اوج‌گیری سفر‌های اربعین حسینی تعداد ۲۵ دستگاه خودروی سبک‌وسنگین همراه با ۳۲ نفر نیروی انسانی جهت خدمت به زائرین ابا عبدالحسین (ع) در پایانه‌های مرزی مهران و چذابه مستقر شدند. 
کد خبر: ۶۸۶۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹ - 23August 2024

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «محمد رستگاری» مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد از اعزام ماشین‌آلات راهداری استان یزد در پایانه‌های مرزی اربعین خبر داد و گفت: از تاریخ ۲۰ مرداد تعداد ۲۵ دستگاه ماشین‌آلات سبک‌وسنگین، برای خدمت‌رسانی و نظارت بر ارائه خدمات راهداری و حمل‌ونقل به پایانه‌های مرزی مهران و چذابه اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد افزود: این ماشین‌آلات به همراه ۳۲ نفر از پرسنل مجموعه راهداری استان یزد، در راستای اجرای طرح جا به جایی زائران اربعین، تسهیل در تردد و ارتقای کیفیت خدمات حمل‌ونقل و راهداری، در اختیار ستاد اربعین قرار گرفته اند. 

رستگاری با تأکید بر اینکه ماشین‌آلات و پرسنل اعزامی تا پایان سفر‌های اربعین در پایانه‌های نامبرده مستقر خواهند بود، خاطرنشان کرد: در همین راستا تعداد ۱۰ دستگاه کامیون ولو مجهز به کف پوش، پله، مخزن آب و ... جهت حمل مسافران در شرایط اضطراری و همچنین ۱۰ دستگاه ماشین سبک جهت انجام گشت‌های راهداری و امور مربوط به معاونت حمل و نقل به پایانه مرزی مهران اعزام شده اند. 

وی ادامه داد: پنج دستگاه خودروی سبک به همراه دو دستگاه کانکس نیز هم اکنون در مرز چذابه با هدف خدمت به زائران مستقر هستند. ضمن اینکه ۳۲ نفر از پرسنل مجموعه راهداری استان نیز در قالب تیم‌های گشت راهداری و همچنین نظارت بر وضعیت حمل‌ونقل و جابه‌جایی زائران در مرز‌های چذابه و مهران حضور دارند. 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد یادآور شد: در حوزه راهداری نیز اقدامات متعددی شامل خط‌کشی، تجهیز و تکمیل علائم، ایمن‌سازی محورها، پاک‌سازی حریم راه‌ها و... در محور‌های منتهی به پایانه‌های مرزی اربعین همچون محور‌های یزد – شیراز، یزد – نائین و یزد – انار انجام شده تا سفری ایمن را برای زائران فراهم کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار