امام جمعه زاهدان:

امام حسین (ع) کشتی نجات و چراغ هدایت است

«آیت‌الله مصطفی محامی» گفت: بیش از ۵۰ هزار زائر پاکستانی برای زیارت به کشور وارد شدند؛ امام حسین (ع) کشتی نجات و چراغ هدایت است.
کد خبر: ۶۸۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۱ - 23August 2024

امام حسین (ع) کشتی نجات و چراغ هدایت استبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «آیت‌الله مصطفی محامی» امام جمعه زاهدان اظهار داشت: در آستانه اربعین حسینی سیستان و بلوچستان هم‌پای سایر استان‌های کشور؛ شیعه و سنی پای‌کار آمدند چه آنانی که مشرف شدند و چه آنانی که موکب زدند و یا به هر نحو دیگری در این مسیر خدمت کردند.

وی اظهار کرد: تاکنون بیش از ۵۰ هزار زائر پاکستانی برای زیارت به کشور وارد شدند؛ امام حسین (ع) کشتی نجات و چراغ هدایت است، خدمت‌رسانی باید ادامه داشته باشد.

امام جمعه زاهدان با اشاره به آغاز هفته دولت و روز کارمند، افزود: دولت‌های مختلف آمدند و هر کدام کارهایی انجام دادند و تلاش کردند در کنار آن نقص و کاستی‌های نیز بوده است.

وی ادامه داد: با وجود همه اقدامات باز هم سیستان و بلوچستان نیازمند توجه بیشتر است البته که استان ظرفیت‌های بسیاری برای رشد دارد.

آیت الله محامی گفت: در شهر زاهدان نیز اقدامات مختلفی انجام شده اما مردم گلایه‌های دارند که باید به آن توجه کرد.

وی با اشاره به حادثه اتوبوس زائران پاکستانی تاکید کرد: متأسفانه اتوبوس حامل زائران پاکستانی اباعبدالله الحسین (ع) در یزد دچار سانحه که این موضوع باعث عزادارشدن جامعه اسلامی شد.

امام جمعه زاهدان گفت: همچنین در ایرانشهر و روستاهای اطراف آن حادثه زلزله اتفاق افتاد که خوشبختانه آسیب جانی نداشت اما خانه‌های مردم آسیب‌دیده و مردم در چادر ساکن شدند که نیازمند مددرسانی و تأمین اقلام موردنیاز از سمت مسوولان و یاری مردم است.

وی با اشاره به حوادث غزه مطرح کرد: سکوت مجامع بین‌المللی، جامعه بشری، جامعه انسانی و حتی جامعه اسلامی آنانی که روابط خود را با رژیم غاصب صهیونیستی قطع نمی‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار