مسئول قرارگاه فرهنگی عمار:

واهمه از خونخواهی شهید هنیه مخارج سنگینی برای آمریکا و رژیم صهیونسیتی دارد

حجت‌الاسلام‌ طائب گفت: ترس از انتقام ایران به خونخواهی شهید اسماعیل هنیه مخارج سنگینی روی دست آمریکایی‌ها و رژیم غاصب اسرائیل گذاشته است.
کد خبر: ۶۸۶۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۵ - 23August 2024

واهمه از خونخواهی شهید هنیه مخارج سنگینی برای آمریکا و رژیم صهیونسیتی داردبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین «مهدی طائب» فرمانده قرارگاه فرهنگی عمار در یادواره ۲۶۴ شهید شهرستان زاوه که پیش از ظهر امروز (جمعه) در سالن ورزشی صاحب‌الزمان (عج) دولت‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی مدعی ابرقدرتی است و گواه این ادعا آن‌ است که تمام دنیای استکبار منتظر ماندند که ایران پاسخ ترور شهید اسماعیل هنیه را چگونه می‌دهد.

وی افزود: در نقطه‌ای از اقتدار ایستاده‌ایم که تمام جبهه استکبار نه در موضع تهدید، بلکه در موضعی که ترسیده‌اند و منتظر هستند جمهوری اسلامی ایران چگونه پاسخ رژیم غاصب صهیونیستی را می‌دهد، قرار دارند و این انتظار صهیونیست‌ها را دیوانه کرده‌ است.

مسئول قرارگاه فرهنگی عمار ادامه داد: شهادت حاج قاسم، ابومهدی و هنیه به خاطر این بود که فرماندهی مقاومت را از آنها بگیرند، اما خداوند متعال مقام «عند ربهم» به آنها داد که شهادت‌شان باعث شد محور مقاومت قوی‌تر و تاثیرگذارتر از زمان زنده‌بودن‌شان باشد.

حجت‌الاسلام‌ طائب با بیان اینکه ترور شهید هنیه در تهران تمام معادلات منطقه را تغییر داد، تصریح کرد: صهیونیست‌ها همچنان در پناهگاه‌ها هستند و این بدان معنا است که همه هویت خود رابه زیرزمین و پناهگاه برده‌اند.

وی در پاسخ به مطالبه مردم در خصوص خونخواهی شهید اسماعیل هنیه‌ ابراز داشت: گاهی بین دو عملیات در دفاع مقدس ماه‌ها فاصله می‌افتاد تا امکانات آماده و دشمن غافلگیر شود، لذا نیروهای دو طرف در خط بودند و این نیز برای هر دو طرف قطعا هزینه داشت.

مسئول قرارگاه فرهنگی عمار خاطرنشان کرد: اکنون همگان منتظر پاسخ ترور شهید هنیه هستند، این انتظار برای ما هزینه ندارد اما مخارج سنگینی روی دست دشمن گذاشته‌ است، بطوری که ناو ⁩هواپیمابر آمریکا وارد منطقه می‌شود و خرج هنگفتی روی دست‌شان می‌گذارد، از طرفی در اسرائیل همه را مجبور کردند که پناهگاه‌های اضطراری در زیر زمین بسازند.

حجت‌الاسلام‌ طائب بیان داشت: امروز حیفا قوی‌ترین مرکز اقتصادی اسرائیل تبدیل به شهر ارواح شده‌ است و با تعطیلی مهم‌ترین پالایشگاه‌ها ضرر هنگفتی به رژیم غاصب وارد شده‌ است.

وی در ادامه با اشاره به مطالبه جدی رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد از شهادت سردار سلیمانی گفت: ایشان، سه مولفه شکست هیمنه آمریکا، اخراج آمریکا از منطقه و مجازات کسانی که دستور دادند و اجرا کردند را خواستار شدند.

مسئول قرارگاه فرهنگی عمار تأکید کرد: با موشک‌باران مهم‌ترین پایگاه آمریکایی‌ها در عین‌الاسد عراق، هیمنه پوشالی ایالات متحده فرو ریخت و امروز جبهه مقاومت به صورت گسترده آمریکایی‌ها را تحت فشار قرار دادند، از طرفی آمریکایی‌ها از اینکه ترامپ رئیس جمهور شود در هراس هستند، چرا که در لیست افرادی است که باید مجازات شود.

حجت‌الاسلام‌ طائب به پیام شهدا که برگرفته از آیات قرآن کریم است، اشاره کرد و یادآور شد: شهدا دو پیام دارند که نه بترسیم و نه محزون باشیم، معادله نیرو و امکانات و تجهیزات جبهه مقاومت با دشمن برابری ندارد، داعشی‌ها و جریان مخالف در سوریه فقط ۱۳۵ هزار کشته دادند و طبق قانون جنگ حتما سه برابر زخمی‌دادند و این بدان معنا است که نزدیک به ۵۰۰ هزار نیروی مخالف بودند، کل جبهه مقاومت در سوریه به ۴۰ هزار نفر نمی‌رسید اما آنکه در سوریه و عراق مسلط شده جبهه مقاومت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار