مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

گسترش اندیشه انقلاب اسلامی در عرصه بین‌المللی جزو دستاوردهای دفاع مقدس است

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: به برکت خون شهیدان، انقلاب اسلامی در جهان گسترش پیدا کرده که این مهم از دستاوردهای دفاع مقدس است.
کد خبر: ۶۸۶۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱ - 23August 2024

گسترش اندیشه انقلاب اسلامی در عرصه بین‌المللی جزو دستاوردهای دفاع مقدس استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در یادواره سرداران شهید و ۱۵۰ شهید والامقام شهرستان مه‌ولات که همزمان با هفته دولت با حضور مسئولین محلی، خانواده شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس و قشرهای مختلف مردم امروز (جمعه) در مسجد جامع شهر فیض گ‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: شهدا حق بسیار بزرگی به گردن تک‌تک ملت ایران، امت اسلام و فراتر از آن به گردن بشریت دارند.

وی افزود: شهدا پرچم دفاع از اسلام و انقلاب را به دوش گرفتند و ترک خانه و کاشانه کردند و خود را به خط مقدم نبرد حق و باطل رساندند و سینه در سینه دشمن گذاشتند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تأکید کرد: شهدای والامقام برای ادای وظیفه حاضر شدند و عزتمندانه و غیرتمندانه در برابر دشمن ایستادند و جانفشانی کردند.

این مقام مسئول تصریح کرد: راهبرد انتخابی جمهوری اسلامی، مقاومت است که برای تداوم راه شهیدان باید این راهبرد همواره مورد توجه قرار گیرد.

سردار یوسفعلی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جبهه مقاومت برگرفته از دفاع مقدس است؛ بیان داشت: امروز جبهه مقاومت از مرزهای خاورمیانه عبور کرده و تنها مختص مسلمانان نیست و در عرصه بین‌المللی فراگیر شده است.

وی گفت: به برکت خون شهیدان، انقلاب اسلامی در جهان گسترش پیدا کرده که این مهم از دستاوردهای دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ابراز داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی بشارت دادند در نزدیکی‌ قله و در مسیر پیشروی به سمت اهداف بزرگ هستیم، در این راه نباید دلسرد و ناامید شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: یکی از درس‌های مهمی که باید از شهدا بیاموزیم دلدادگی، محبت، ارتباط عمیق، دقیق و عملی و پیروی محض از اولیای دین است.

سردار یوسفعلی‌زاده یادآور شد: اگر ارتباط با اولیای دین را از شهدا الگو بگیریم و این مهم مبنا را قرار دهیم و به آن‌ها تمسک بجوییم، نجات پیدا خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: به کوری چشم بدخواهان ارادت به اولیای دین موتور محرک و کانون جوشش و مبنای اصلی رهروی حق‌طلبان است که این ارتباط باید تحکیم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار