سردار کارگر هفته دولت را به رئیس جمهور تبریک گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی هفته دولت را به دکتر مسعود پزشکیان تبریک گفت.
کد خبر: ۶۸۶۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۶ - 24August 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دولت را به دکتر «مسعود پزشکیان» رئیس جمهور تبریک گفت.

سردار کارگر هفته دولت را به رئیس جمهور تبریک گفت

متن این پیام به شرح زیر است:

«دولت محترم و رئیس‌جمهور محترم ان‌شاءالله برای مردم، با مردم، در میان مردم از این ظرفیّت عظیم مردمی استفاده کنند.»
حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)

برادر بزرگوار جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان
مقام محترم ریاست جمهوری اسلامی ایران

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام؛

با احترام فرا رسیدن هفته دولت را که در تقویم ایران اسلامی مزیّن به نام شهدای والامقام رجایی و باهنر است، خدمت حضرتعالی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بحمدلله امروز دولت وفاق ملی، همسو با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تلاش دارد که ضمن حفظ دستاوردهای شهیدان گرانقدر؛ خدمتگزاری به مردم را برای رشد، پویایی، عمران و آبادانی ایران عزیز سرلوحه خود قرار دهد.

هفته‌ی دولت فرصت مغتنمی‌ است برای تبیین دستاوردها و اقدامات دولت و بازخوانی نقش و وظایف دولتمردان و قدردانی از آحاد کارکنان خدوم کشور که در بخش‌های مختلف، متواضعانه برای کسب رضای پروردگار و خدمت‌رسانی به مردم فعالیت می‌نمایند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دولت به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر و شهید آیت‌الله رئیسی، مزید توفیق آن برادر ولایی و همه شاگردان مکتب امام خمینی (ره) را در پرتو عنایات حضرت ولی عصر (عج) و منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در اعتلای فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس و مقاومت و ادامه مسیر نورانی شهدای عزیز از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها