پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در پی شهادت رئیس اداره آگاهی خاش

سردار جعفری در پی شهادت سرگرد «حسین پیری» رئیس اداره آگاهی شهرستان خاش پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۶۸۶۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۱ - 24August 2024

پیام تسلیت در پی شهادت رئیس اداره آگاهی شهرستان خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، سرتیپ دوم «غلامرضا جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان با صدور پیامی شهادت سرگرد «حسین پیری» رئیس اداره آگاهی شهرستان خاش را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (احزاب ۲۳) شهادت هنر مردان خداست و بندگان مخلص و الهی همیشه و در همه حال در آرزوی شهادتند.

بار دیگر شاهد بودیم فرزندی از این خاک شهیدپرور به پیروی از شهدای سرفراز و برای حفظ امنیت و آرامش مردم استان مظلومانه در خون خود غلطید که مصداق بارز جهاد در راه خدا بود.

بی‌شک حفظ امنیت از مهم‌ترین ارکان جامعه بوده و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در اولویت امور قرار دارد و امروز جان فشانی و از خود گذشتگی سربازان امنیت کشور در حفظ ثبات و آرامش جامعه ستودنی است.  

اینجانب شهادت پر افتخار سرگرد «حسین پیری» از سربازان ولایت و سبزپوشان انتظامی استان را به محضر امام عصر (عج)، فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، مجموعه فرماندهی انتظامی و خانواده معظم و معزز آن شهید گلگون کفن و  مردم غیور استان سیستان و بلوچستان تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها