تولیت حرم امام خمینی (ره):

امیدواریم اجتماع بزرگ اربعین سال آینده در مسجد الاقصی برگزار شود

حجت‌الاسلام خمینی گفت: رسم نمادین تجدید میثاق با روزهای اربعین حسینی تقارن دارد و در این ایام با سیدالشهدا عهد می‌بندیم که راه آن بزرگوار را ادامه دهیم.
کد خبر: ۶۸۶۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱ - 24August 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدحسن خمینی» تولیت حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در آئین تجدید میثاق هیئت دولت چهاردهم با آرمان‌های امام راحل در حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی، اظهار داشت: فرارسیدن هفته دولت و تشکیل دولت چهاردهم را به همه دولتمردان تبریک می‌گویم و از مجلس سپاسگزاریم که با رأی کامل به دولت گام دیگری در جهت وفاق ملی برداشتند.

امید مردم بهترین سرمایه دولت برای پیشبرد امور است

حجت‌الاسلام خمینی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، افزود: رسم نمادین تجدید میثاق با روزهای اربعین حسینی اشتراک خاص دارد و در اربعین هم با سیدالشهدا عهد می‌بندیم که راه آن بزرگوار را ادامه دهیم.

وی افزود: عهد مقوله‌ای بسیار مهم در بشریت است که امیرالمومنین علی علیه السلام در عهدنامه مالک اشتر تعابیر عجیبی در این زمینه دارند.

تولیت حرم امام خمینی (ره) ادامه داد: باید دولت با عهدی که با خداوند و مردم بسته وفادار باشد و مردم چیزی که از پزشکیان می‌شناسند صداقت و پایمردی بر عهد است.

وی بیان کرد: با روی کار آمدن آقای پزشکیان امید ایجاد شد و این امید سرمایه اصلی دولت است و پیوند عمیقی بین عهد و امید وجود دارد.

حجت‌الاسلام خمینی در پایان ابراز امیدواری کرد که اجتماع بزرگ اربعین سال آینده در مسجد الاقصی برگزار شود.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها