در پیام فرمانده کل سپاه مطرح شد؛

آمادگی سپاه برای همکاری همه‌جانبه با وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح

سرلشکر سلامی در پیامی با تبریک انتصاب امیر سرتیپ «نصیرزاده» به عنوان وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، بر آمادگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای همکاری همه‌جانبه با وزارت دفاع تأکید کرد.
کد خبر: ۶۸۶۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴ - 24August 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی پیامی انتصاب امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» را به عنوان وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح تبریک گفت.

سرلشکر سلامی

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرانقدر امیر سرتیپ خلبان عزیزالله نصیرزاده

سلام علیکم؛

رأی اعتماد قاطع نمایندگان محترم مجلس شواری اسلامی به جنابعالی به‌عنوان «وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح» در «دولت چهاردهم» که بیانگر تعهد، توانمندی، لیاقت و شایستگی‌های آن امیر عزیز است را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

تجارب ارزشمند و سوابق دیرینه خدمت و نقش‌آفرینی درخشان در ستاد کل نیرو‌های مسلح و مناصب خطیر فرماندهی و مدیریتی در ارتش پرافتخار جمهوری اسلامی ایران و نیز اشراف همه‌جانبه بر مسائل، الزامات و اولویت‌های حوزه دفاعی و نظامی پشتوانه‌ای مطمئن برای «ارتقای قدرت و بالندگی بازدارنده حوزه صنعت دفاعی کشور» در عصر ظهور فناوری‌های جدید تهدید است که به فضل الهی نویدبخش موفقیت جنابعالی و طلوع فصل نوینی در کارنامه تابناک وزارت دفاع است که در پرتو نگاه هوشمندانه و آینده‌نگرانه به بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در نیرو‌های مسلح و نیز جامعه علمی، نخبگی و دانش بنیان میهن اسلامی تضمین خواهد شد.

با اعلام آمادگی «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» برای هرگونه همکاری و همراهی در این مسیر سترگ و مقدس، دوام توفیق و سربلندی آن امیر عالی‌قدر ظل توجهات خاصه حضرت بقیةالله‌الاعظم (ارواحنا فداه) و تبعیت از تدابیر، منویات و رهنمود‌های حکیمانه رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار