پیام تبریک امیر سرتیپ «حاتمی» به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

مشاور فرماندهی معظم کل قوا در امور ارتش، انتصاب امیر سرتیپ «نصیرزاده» به عنوان وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۸۷۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲ - 26August 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» مشاور فرماندهی معظم کل قوا در امور ارتش، با صدور پیامی انتصاب امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» را به سمت وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، تبریک گفت.

پیام تبریک امیر سرتیپ «حاتمی» به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح

سلام علیکم؛

انتخاب شایسته جنابعالی از سوی ریاست محترم جمهور و افتخار کسب بالاترین رای اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی برای تصدی مسئولیت «وزارت دفاع و پشتیانی نیرو‌های مسلح» نشانگر سال‌ها خدمات و تلاش‌های صادقانه و مجاهدانه در دوران دفاع مقدس و مسئولیت‌های خطیر ارتش جمهوری اسلامی ایران و ستاد کل نیرو‌های مسلح با پشتوانه‌ی ارزنده‌ای از علم، تجربه، تعهد و تقوای الهی است. امیدوارم با حضور مؤثرتان در مجموعه وزارت دفاع با بهره‌مندی عالمانه از نیروی انسانی متخصص، متعهد و زبده آن سازمان، شاهد بالندگی، پویایی و شکوفایی بیش از پیش صنعت دفاعی و توسعه و گسترش هرچه بیشتر خدمات شایسته به خانواده بزرگ نیرو‌های مسلح باشیم.

با گرامی‌داشت یاد و خاطره سه وزیر دفاع شهید و بیش از هزار شهید صنعت دفاعی، از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون‍تان را در نیل به اهداف عالیه نظام اسلامی و نیرو‌های مسلح در ظل توجهات امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تدابیر و رهنمود‌های حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، در راستای اقتدار روزافزون دفاعی و بازدارندگی فعال مسئلت می‌نمایم.

مشاور فرماندهی معظم کل قوا در امور ارتش
سرتیپ ستاد امیر حاتمی

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها