گل گهر سیرجان میزبان ششمین جشنواره بین‌المللی رسام

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی گهر پارک سیرجان از آمادگی این مجموعه برای برگزاری رویدادهای هنری با موضوع دفاع مقدس و مقاومت خبر داد و گفت: از میزبانی برگزاری ششمین جشنواره بین‌المللی رسام ویژه فیلم و فیلمنامه دفاع مقدس و مقاومت در دهکده گردشگری گهر پارک سیرجان استقبال می‌کنیم.
کد خبر: ۶۸۶۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴ - 24August 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، سرهنگ «سید مجید جوشقانی» رئیس سازمان هنری و امورسینمایی دفاع مقدس با همراه هیئتی از نمایشگاه دائمی دفاع مقدس و مجموعه‌های فرهنگی هنری در دهکده گردشگری گهر پارک سیرجان در استان کرمان بازدید کردند.  

گل گهر سیرجان میزبان ششمین جشنواره بین‌المللی رسام

ابوذر حلوایی‌‌پور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این شرکت در حاشیه این بازدید از آمادگی این مجموعه برای برگزاری رویدادهای هنری با موضوع دفاع مقدس و مقاومت خبر داد و اظهار داشت: از میزبانی برگزاری ششمین جشنواره بین‌المللی رسام ویژه فیلم و فیلمنامه دفاع مقدس و مقاومت در دهکده گردشگری گهر پارک سیرجان استقبال می‌کنیم و آمادگی داریم در راستای مسئولیت‌های اجتماعی در برگزاری این دوره جشنواره با حضور هنرمندان داخلی و خارجی تمام ظرفیت‌های دهکده گردشگری گهر پارک سیرجان را در این رویداد بزرگ فرهنگی هنری به کار گرفته و در محضر شهدا و ایثارگران دفاع مقدس و وطن ادای دین کنیم. 

در ادامه، سرهنگ «سید مجید جوشقانی» رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس ضمن ابراز خرسندی از توجه ویژه شرکت گل گهر به موضوع دفاع مقدس و مقاومت، از حُسن تدبیر این شرکت برای مشارکت در برگزاری این جشنواره قدردانی کرد. 

در پایان بازدیدکنندگان ضمن حضور در جوار مزار شهدای شهر کرمان نسبت به شهدای دفاع مقدس و مقاومت به ویژه سیدالشهدای مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با آرمان های شهیدان تجدید میثاق کردند

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار